Pasak „SBA Urban“ įmonės „Urban LIVE“, plėtojančios „Nemunaičius“, vadovės Ingos Navickaitės, naujasis rajonas Kaune, kairiajame Nemuno krante – galimybė gyventojams bei verslams įsikurti jaukioje, modernioje bei strategiškai patogioje vietoje.
„Nemunaičių“ kvartalą kairiojoje Nemuno pakrantėje sudarys daugiau nei 600 gyvenamųjų butų ir 30 000 kv. m administracinių patalpų, iš viso bus pastatyta daugiau nei 120 000 kv. m ploto. Projektas bus įgyvendinamas keliais etapais, jį numatoma užbaigti 2031 metais. Iš viso į kvartalą planuojama investuoti daugiau nei 200 mln. eurų. Šią vasarą jau startavo antrasis projekto etapas, kurio metu iškils verslo centras „Hermanas“, gyvenamųjų namų projektas „Pasaka“ bei daugiaaukštė automobilių stovėjimo aikštelė.
„Nemunaičių“ projektu siekiame keisti kairiojo Nemuno kranto bei viso Kauno veidą. Tikime, kad šis kvartalas drauge su aplink esamais ir numatytais traukos objektais – „Žalgirio“ arena, Mokslo sala, M. K. Čiurlionio koncertų sale – taps naujuoju Kauno centru. Šiam ambicingam tikslui pasiekti reikalinga patyrusių ir kūrybiškų žmonių komanda, todėl rinkdamiesi komunikacijos partnerius atsižvelgėme į jų patirtį bei pateiktas įžvalgas ir jų atitikimą mūsų ambicijoms“, – sako I. Navickaitė.
Ji dėkoja visiems konkurso dalyviams, kurie skyrė laiko ir pastangų ruošdami pasiūlymus.
Komunikacijos agentūra „co:agency“ rūpinsis visais projekto komunikacijos klausimais – ryšiais su žiniasklaida, socialiniais tinklais, renginių organizavimu bei rinkodaros projektais.
„Tokio masto projekte komunikacija užima itin svarbią vietą, todėl mūsų komandai tai ne tik didelis laimėjimas, bet ir motyvuojantis iššūkis. Džiaugiamės, kad galėsime kartu siekti ambicingo tikslo ir prisidėti prie reikšmingų Kauno pokyčių“, – sako „co:agency“ partneris Lukas Mikelaitis.
Tarp „co:agency“ klientų – „Luminor“ „Lidl Lietuva“, „Coca-Cola“, „InMedica grupė“ („InMedica klinikos“ ir „Kardiolitos klinikos“), „BIOK laboratorija“, Vilniaus miesto savivaldybė, „DPD Lietuva“, „Philip Morris International“, „Dexcom“, „Warner Bros. Discovery“ ir kt.