Pasak SEB banko Rinkodaros departamento direktoriaus Lietuvoje Liudo Rimkaus, „Havas media“ pasirinkimą nulėmė agentūros pasiūlyti efektyvūs skaitmeniniai sprendimai ir integruotas požiūris į komunikaciją.
„Mes ieškojome agentūros, galinčios pasiūlyti strateginį ir integruotą požiūrį į komunikaciją Baltijos šalių regione. Pagrindiniai kriterijai, kuriais remiantis pasirinkome naujuosius partnerius: kompetencija skaitmeninių sprendimų ir integruotos komunikacijos veikimo principų išmanyme bei vieningais principais dirbantis agentūros tinklas Baltijos šalių regione“, – pranešime žiniasklaidai įmonės pasirinkimą komentavo L. Rimkus.
„Džiaugiamės, kad rinkoje tokių paslaugų poreikis auga eksponentiniu greičiu. Nuosekliai stipriname skaitmenines kompetencijas savo agentūrose, integruodami jas į bendrą komunikacijos disciplinų spektrą. Turėdami didelę komandą galime žiūrėti į visas komunikacijos sritis su aiškiu fokusu. Šis laimėjimas tik patvirtina, kad subūrėme savo srities profesionalus Baltijos šalių regione“, – sakė Š. Mikelevičius.
SEB bankas taip pat dirba su reklamos agentūromis „Adell Taivas Ogilvy“, „Milk“ ir viešųjų ryšių agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“.
SEB yra pirmaujanti Šiaurės šalių finansinių paslaugų grupė, teikianti klientams universalias finansines paslaugas ir konsultacijas. SEB grupei priklausančių bankų pagrindinės veiklos sritys yra verslo ir investicinės bankininkystės paslaugos verslo klientams ir institucijoms. SEB padaliniai veikia 20 pasaulio šalių, grupėje dirba apie 15 tūkst. darbuotojų.
„Havas“ yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių – jos apyvarta praėjusiais metais viršijo 2,2 mlrd. eurų. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20 tūkst. darbuotojų, Baltijos šalyse – per 300.