Interneto tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, spalio 13 d., sekmadienį, naujienų portale „Delfi“ lankėsi 526 tūkst., „15min.lt“ – 450 tūkst., „tv3.lt“ – 407 tūkst., „lrytas.lt“ – 349 tūkst., „lrt.lt“ – 319 tūkst. realių vartotojų.

Realūs vartotojai

Vienas vartotojas „Delfi“ vidutiniškai apsilankė 2. 24 karto, portaluose „15min.lt“ ir „lrytas.lt“ – po 1.8 karto, „lrt.lt“ –1.58 karto, „tv3.lt“ – 1,43 karto.

Vieno vartotojo apsilankymai

Vienas „Delfi“ vartotojas atliko 8,5, „lrytas.lt“ – 8,42, „15min.lt“ – 6,35, „tv3.lt“ – 4,25, „lrt.lt“ – 4,02 peržiūrų.

Vieno vartotojo atliktos peržiūros

„Delfi“ tituliniame puslapyje apsilankė 188 tūkst. realių vartotojų, dvigubai daugiau nei pas artimiausią konkurentą: „lrytas“ surinko 91 tūkst., „15min.lt“ – 87 tūkst., „tv3.lt“ – 43 tūkst. realių vartotojų.

Titulinio puslapio realūs vartotojai

Titulinio puslapio auditorijos dalis, parodanti, kiek vartotojų atėjo tiesiai į portalą, o ne per socialinius tinklus ar kitus išorės šaltinius, „Delfi“ siekė 36 proc., „lrytas.lt“ – 26 proc., „15min.lt“ – 19 proc., „tv3.lt“ – 11 proc.

Titulinio puslapio lankytojų dalis bendroje auditorijoje

Pirminiai duomenys rodo, kad susidomėjimas rinkimais nenuslūgo iki pat vėlumos, 1-2 valandos nakties

„Rinkimų dieną „Delfi“ buvo sutelktos visos stipriausios žurnalistų pajėgos, kad „Delfi“ skaitytojai ir žiūrovai nuolat gautų naujausią aktualią informaciją. Skelbėme straipsnius, reportažus, „Delfi“ žurnalistai vyko kalbėtis tiek su politikais, tiek su rinkimuose dalyvaujančiais piliečiais, o vakare tiesiogiai transliavome Seimo rinkimų rezultatams aptarti skirtą laidą. Skaičiai rodo, kad „Delfi“ skaitytojai įvertino mūsų pastangas ir rinkimus sekė kartu su mumis – esame jiems už tai dėkingi ir kviečiame toliau likti kartu. „Delfi“ ilsėtis nesiruošia – analizuosime, ką rodo šio rinkimų turo rezultatai ir jau pradedame ruoštis antrajam“, – pasakoja Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, „Delfi“ vyr. redaktorė.

Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė

„Taip pat noriu padėkoti visiems „Delfi“ kolegoms, kurie negailėdami jėgų dirbo, kad viską sužinotume pirmieji. Jie dar kartą įrodė aukščiausią savo profesionalumo lygį“, – sako ji.

Skaitomiausias kiekvieną dieną naujienų portalas „Delfi“ su visa eile teminių kanalų, skirtų įvairioms auditorijoms, nuo 2007 m. priklauso Estijos žiniasklaidos grupei „Ekspress Grupp“. Tai žiniasklaidos grupė, plėtojanti internetinės žiniasklaidos, leidybos ir laikraščių verslą Baltijos šalyse. „Ekspress Grupp“ Lietuvoje taip pat priklauso ir reklamos paslaugų internete bendrovė „Digital Matter“, naujienų agentūra ELTA.