„Šis „Bitės“ klipas yra kampanijos įvaizdžio klipų serijos dalis, kai reklamos kuriamos kaip filmų anonsai. Atkreipkite dėmesį – net reklamos formatas yra kaip filmo, horizontalus. Komunikuojant apie 5G norisi nustebinti, sudominti ir, svarbiausia, – kuo lengviau papasakoti apie naujos technologijos privalumus,“– pasakoja Agnė Gintautaitė, „Bitės“ prekės ženklo vadovė.
Kaip įvertinti reklamos sėkmę?
„Pirmyn į ateitį su BITĖS 5G“ reklamos tikslas – gerinti suvokimą apie ryšio kokybę ir skatinti rinktis „Bitės“ namų internetą, o tikslui pasiekti ir sėkmei įvertinti svarbūs keli rodikliai, kuriuos atskleidė atliktas tyrimas: teisingas žinutės supratimas, susiejimas su prekės ženklu ir reklamos pasiekiamumas.
KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto atliktas reprezentatyvus reklamos efektyvumo tyrimas parodė, kad reklamos žinutė buvo gerai suprasta: 85 % respondentų mačiusių reklamą teisingai suprato reklamos žinutę, nurodė, jog „Bitė“ pristato naujovę, kokybišką 5G interneto ryšį, reklama skatina įsigyti jį. 45% visų tyrimo dalyvių sutiko , kad „Bitės“ namų internetas yra stabilus ir greitas. Su šiuo teiginiu reikšmingai dažniau sutiko matę „Pirmyn į ateitį su BITĖS 5G“ reklamą ir „Bitės“ klientai.
„Kitas svarbus rodiklis, padedantis įvertinti reklamos sėkmę – prekės ženklo teisingas susiejimas. Klipas gali būti itin kūrybiškas ir įdomus, tačiau, jei žiūrovas galiausiai jo nesusies su prekės ženklu – jis bus neefektyvus. Svarbu, kad vartotojai atpažintų, kieno tai reklama. Remiantis tyrimu, pasiekėme norimą rezultatą – reklamą su „Bite“ susiejo absoliuti dauguma respondentų“, – pasakoja A. Gintautaitė. Net 78 proc. respondentų mačiusių reklamą teisingai identifikavo reklamuojamą prekės ženklą ir tai ženkliai viršija reklamos rinkos vidurkį, siekiantį 50 proc.
Dar vienas KOG atliktas tyrimas parodė, kad „Bitė“ turi net 11 stiprių prekės ženklo elementų, kuriuos vartotojai žino ir priskiria „Bitei“ net neįvardijus prekės ženklo pavadinimo. Patys stipriausi – grafika su B raide, žalia spalva, salonas. Šie elementai panaudoti ir „Pirmyn į ateitį su BITĖS 5G“ reklaminiame klipe.
Bendras reklamos „Pirmyn į ateitį su BITĖS 5G“ pastebėjimas viršijo Lietuvos vidurkį ir siekė net 59 proc., tokia dalis gyventojų prisimena matę reklamą bent viename iš naudotų 4 medija kanalų.
„Bitės“ prekės ženklo vadovė priduria, kad reklama labiausiai išsiskyrė aktualumu – vidurkis reikšmingai didesnis už vidutinį. „Tikslinės grupės atstovai reklamą vertino kaip originalią, stebinančią, aktualią ir puikiai suprantamą,“ – tyrimo išvadomis dalijosi A. Gintautaitė.
LED lemputės ant „Tesla“ automobilio montuotos 4 dienas
Reklaminiame klipe „Pirmyn į ateitį su BITĖS 5G“ pasakojama apie du iš ateities nužengusius herojus – BITĖS Profus, atnešančius 5G namų internetą į vietas, kuriose anksčiau gero interneto nebuvo. Tam parodyti pasitelkiami humoristiniai mažų miestelių pavadinimai – Beryšiai, Pakampiai, Strigiškės. Taip lengvai komunikuojama apie bendrovės pasirinktą 5G plėtros strategiją – geriausią interneto technologiją pasiūlyti ten, kur iki šiol nebuvo kokybiško interneto.
Norint klipe išgauti mįslingą, veiksmo filmą primenantį vaizdą ir užtikrinti, kad specialieji efektai atrodytų geriausiai, filmuoti reikėjo tik naktį. A. Gintautaitė pasakoja, kad „LED lemputės ant klipe matomo „Tesla“ automobilio buvo montuojamos net 4 dienas. Iš viso filmavimai naktį truko apie 28 valandas“.
Ji priduria, kad „filmavome sudėtingomis sąlygomis, tad režisieriaus prašymu turėjome vieną brangiausių kamerų rinkoje – „Sony Venice“. Visą procesą prižiūrėjo specialiųjų efektų – VFX – žmogus, turėjęs užtikrinti, kad efektai atrodytų puikiai. Kūrybinę idėją pasiūlė ir padėjo įgyvendinti reklamos agentūra „Sons & Daughters“.
Per vienerius metus sukurtos net 5 „Bitės“ įvaizdžio reklamos, primenančios filmų anonsus. Jose vaidina profesionalus aktorius Dovydas Stončius, o užkadrinis balsas – Lietuvos Nacionalinio dramos teatro aktoriaus Vytauto Anužio.