„Coca Cola“ reklama „Holidays are coming“ (1995 m.) įrodė, jog reklamą galima atsiminti net ir po 27-erių metų. Žymioji reklamos frazė „Mašina ilgiau tarnaus su „Calgon““ taip pat vis dar žmonių atmintyje. 2000 m. „Saridon“ abejingų nepaliko su šūkiu „Kaip gerai, kad yra „Saridon““. Reklamą įgarsinęs Andrius Mamontovas tapo legendine „Švyturio“ prekės ženklo dalimi. Tai – keletas gerai visuomenės atmintyje įstrigusių reklamų, bet kur kas daugiau tų, kurias visi greitai pamiršo, o gal net visai nepastebėjo.
Jei mūsų atmintis tokia išranki prisiminimams, kyla labai natūralus klausimas, ar įmanoma sukonstruoti reklaminę kampaniją, kuri net po daugelio metų būtų prisimenama, o prekės ženklas nesunkiai identifikuojamas? Jei taip, kaip tinkamai tai padaryti?