Konferencija vyks pagal pasaulyje populiarų modelį, kai trumpus, koncentruotus pranešimus skaito daugybė savo sričių specialistų. „Pranešėjų bus per 20, o veiksmas vyks labai dinamiškai: kiekvienas kalbėtojas turės po 10-15 minučių, per kurias pristatys savo konkrečią temą“, – konferenciją pristatė vienas iš jos organizatorių Arijus Žakas.
Konferencijoje pranešimus skaitys rinkodaros pasaulyje daugeliui puikiai pažįstami specialistai, tarp kurių – Tomas Varnas („Goodone“), Vytautas Vorobjovas, Tomas Grigalevičius (Kauno savivaldybė), Paulius Mikolaitis (Paul De Miko), Erika Maslauskaitė („Telesoftas“), Lukas Yla („Citybee“), Karolis Žukauskas (Vilniaus savivaldybė), Laura Aleksandravičė (Influenceriai.lt), Dovydas Braukyla („Planas Chuliganas“), Audrius Janulis („Adform“), Šarūnas Mikelevičius („Havas group“) ir kiti.
Pasak konferencijos organizatorių, kiekvienais metais poreikis skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos informacijai vis auga. Informacinis triukšmas yra toks didelis, kad siekis sekti visas naujienas ir technologines galimybes tampa nelengvu uždaviniu. Metams artėjant į pabaigą ir pradedant kitų metų planavimą, žinios apie svarbiausius akcentus tampa ypatingai vertingomis.
„Kalbėsime apie tai, kas mūsų laukia ateinančiais metais. Esu pastebėjęs, kad net ir po trumpų atostogų turi skirti mažiausiai dieną, kad pasivytum visą informaciją. Todėl renkame įdomiausių Lietuvos skaitmeninės rinkodaros ir komunikacijos specialistų komandą, kuri pateiks savo požiūrį į ateinančių metų iššūkius", – pasakojo A. Žakas.