„2018 metais buvome pripažinti geriausiai klientus aptarnaujančiu banku, dabar laikas aktyviau bendrauti su esamais ir būsimais klientais ne tik banko filialuose ar elektroninės bankininkystės erdvėje. Mes esame lietuviškas bankas, todėl mums rūpi Lietuva, nenorime slėptis už banko sienų, bet norime bendrauti ir geriau suvokti mūsų šalies žmones: jų kasdienybę, rūpesčius ir poreikius, papasakoti jiems apie mūsų darbą ir galimybes“, – sako „Šiaulių banko“ Rinkodaros ir komunikacijos departamento direktorius Paulius Pocius.

„bigNow“ bus atsakinga už kampanijų rengimą ir nuolatinę komunikaciją „Instagram“, „LinkedIn“ ir „Facebook“ soc. medijos kanaluose, taip pat rūpinsis „Šiaulių banko“ darbdavio įvaizdžiu.

Agentūros pasirinkimą lėmė ir tai, kad „bigNow“ turi didelę komunikacijos srautų valdymo socialiniuose tinkluose patirtį, o tai ypač svarbu bankininkystėje.

„Socialiniai tinklai bankams tampa vis reikšmingesniu komunikacijos kanalu, leidžiančiu kurti ir stiprinti ryšį su vartotoju. Tradiciškai socialinė erdvė išnaudojama rinkodaros, reklamos tikslais, tačiau mes klientams taip pat padedame su visuomene bendrauti kaip organizacijai, kas yra ne ką mažiau svarbu“, – sako „bigNow“ direktorė Jarūnė Narkevičiūtė.

„bigNow“ kuria ir vysto komunikacijos sprendimus, kuriuose suderinamos įvairios disciplinos – nuo socialinių tinklų žinučių iki nestandartinių vizualų, padedančių atliepti skirtingus vartotojų lūkesčius. Didelis dėmesys skiriamas darbdavio įvaizdžio komunikacijai – kartu su integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ kolegomis „bigNow“ turi sukūrę paslaugą „Great@Work“, padedančią darbdaviams laimėti konkurencinę kovą dėl talentų.

Skaitmeninės kūrybos agentūra „bigNow“ įkurta 2016 metais, šiuo metu ji vienija 12 komunikacijos profesionalų. Agentūros tiesioginės pajamos praėjusiais metais augo 49 proc. ir siekė 326 tūkst. eurų.

Šiuo metu „bigNow“ teikia paslaugas skrydžių kompensavimo bendrovei „Skycop“, įmonių grupei „Grigeo“, statybos bendrovei „YIT Lietuva“, restoranų tinklui KFC, valymo paslaugas teikiančiai bendrovei „Švaros broliai“, įmonių grupei „Novaturas“, statybos įmonei „Inhus“, nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovei „Solid Real Advisors“ bei kitiems prekės ženklams Lietuvoje ir užsienyje.