„Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė pažymi, kad ši vertė neapima nuolaidų, kurios kai kuriais atvejais gali siekti iki 80 procentų.
„Lietuvos valstybės atkūrimo šimtmečio renginių pristatymas lėmė, kad per šių metų pirmąjį ketvirtį žiniasklaidoje labiausiai išaugo minėjimo renginiams skirtos reklamos išlaidos. Palyginti su 2017 metų pirmuoju ketvirčiu, minėjimo renginiams buvos skirta 160 kartų didesnis biudžetas“, – BNS sako G. Juronienė.
Anot jos, šiemet taip pat gerokai augo išlaidos namų ūkio reikmenų parduotuvių bei visureigių reklamai.
Labiausiai reklamos biudžetas mažėjo telekomunikacijų bendrovių įvaizdžio, dantų pastos ir smulkiųjų kreditų bendrovių kategorijoje.
„Tarp reklamuotojų labiausiai augo „Samsung Electronics“, „Toyota Motors“, „Tete-a-Tete“ kazino reklamos išlaidos. „Telia Lietuvos“, „Procter&Gamble“ ir „Berlin-Chemie“ reklamos biudžetai mažėjo labiausiai“, – sako G. Juronienė.
„Kantar TNS“ duomenimis, bendrai reklamos apimtys pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 6,1 procento. Didžiausias augimas fiksuotas kino (23,5 proc.), radijo (14,7 proc.), laikraščių (8 proc.) ir televizijos (7,4 proc.) reklamos, labiausiai mažėjo vidaus televizijos (29 proc.) bei žurnalų (11,4 proc.) reklamos.