Savo ruožtu Singapūro oro linijos įrodė, kad lėktuve slepiasi daug muzikinio potencialo, skelbia adweek.com.

Avialinijos, norėdamos pareklamuoti naują tiesioginę kryptį iš Singapūro į Sietlą, bendradarbiavo su muzikos kūrėja DJ Chong the Nomad (Alda Agustiano).

Mergina sukūrė dainą „Non-stop“ (liet. be sustojimo, tiesioginis) iš lėktuvo vidaus bei išorės keliamų ar savaime išgaunamų garsų, kurios trukmė virš 2 minučių. Kampaniją pristatė agentūra „TBWA\Singapore“.

A. Agustiano, naudodama orlaivio valdymo mygtukus, esančius piloto kabinoje, taip pat ir skrydžio palydovų pranešimus, diržo sagties, stiklinių, lėkščių ir kitus sklindančius garsus, įrašė kūrinį „Non-stop“. Konkrečiai melodiją sudaro 45 skirtingi fragmentai.

Muzikos kūrėjos A. Agustiano specialiai ieškojo Singapūro oro linijų rinkodaros komanda, nes žinojo, kad mergina geba kasdienius garsus paversti muzika. Ši jos daina randama „Spotify“ ir „Soundcloud“ platformose.

Kūrinys „Non-stop“ yra dalis kampanijos „Seattle Sounds Even Better Now“ (liet. Sietlas dabar skamba dar geriau), sukurtos reklamuoti naujas lėktuvų kryptis per Ramųjį vandenyną.