„Žalgiris“ – ne vien tik komanda: tai – visos Lietuvos krepšinio simbolis, vienijantis gerbėjus tiek šalyje, tiek ir už jos ribų. Siekis suprasti komandos sirgalius ir tinkamai su jais bendrauti, skatina ieškoti tam reikalingų įrankių, kurie būtų ne tik generuojantys norimus rezultatus, bet ir patogūs naudoti“, – sako „Omnisend“ marketingo vadovas Evaldas Mockus.

Evaldas Mockus

Pasitelkti efektyvūs įrankiai ir priemonės

Pasak Kauno „Žalgirio“ rinkodaros direktoriaus Igno Vyšniausko, vienas didžiausių iššūkių, su kuriuo susidūrė jų rinkodaros komanda, buvo susisteminti informaciją iš skirtingų platformų, tokių kaip interneto tinklalapis, bilietų pardavimo platforma, el. parduotuvė ir mobilioji programėlė.

„Kelių iki tol pasitelktų įrankių naudojimas tapo neefektyvus ir sudėtingas, nes jie buvo pavieniai, jais nepatogu naudotis. Norint gauti akumuliuotą informaciją iš skirtingų sąsajų su vartotojais taškų ir matyti bendrą vaizdą vienoje vietoje, tai padaryti įmanoma pasitelktus automatizuotos rinkodaros sprendimus“, – apibendrina I. Vyšniauskas.

Ignas Vyšniauskas

Šiuo metu komanda savo komunikacijai pasitelkia tokias automatizacijos priemones kaip palikto krepšelio ir atsiskaitymo priminimai bei naujai prisijungusių vartotojų (angl. „welcome“) kampanijos. „Ypač pasiteisinusios buvo praėjusio „Black Friday“ ir „Žalgiris Street“ kolekcijos pristatymo naujienlaiškių kampanijos. Taip pat puikiai veikia ir mūsų įprastiniai naujienlaiškiai, tokie kaip #Dvisavaitinis ir #FanoKalendorius, kurie jau tapo tradiciniais mūsų prenumeratoriams ir apima svarbiausias naujienas apie komandą“, – dalijasi Kauno „Žalgirio“ rinkodaros direktorius.

Atnaujinta rinkodaros strategija pradėta įgyvendinti nuo 2023 m. liepos, ir jau davė apčiuopiamų rezultatų: kiek daugiau nei per vienerius metus „Žalgirio“ naujienlaiškių prenumeratorių skaičius išaugo 11 tūkst. ir siekia apie 100 tūkst.

Be šių priemonių, „Žalgiris“ pasitelkia ir „Meta“ bei „Google“ reklamas. Jie taip pat sustiprino SMS kampanijas, kurios, jų vertinimu, tapo personalizuotu ir itin efektyviu įrankiu norint pasiekti sirgalius.

Aukščiausių sporto lygų patirtis ir personalizuoti sprendimai sirgaliams

Be efektyvių įrankių naudojimo, Kauno krepšinio klubas taiko NBA krepšinio, Europos futbolo klubų ir „Formulės 1“ gerąsias praktikas. „Žalgiris“ siekia jas perkelti kurdami pozityvią patirtį ir savo gerbėjams.

„Kiekviena sėkminga sporto organizacija, turinti šimtatūkstantinę sirgalių minią, stengiasi sukurti priimtiniausią pasiūlymą perkant bilietus, abonementus ar atributiką. Personalizuoti pasiūlymai, kurie nėra orientuoti į absoliučią daugumą, pavyzdžiui, gimtadienio proga ar rungtynių dienos specialus pasiūlymas bilietų pirkėjams, skatina artimesnį ryšį tarp klubo ir jo gerbėjų. Tai ilgoje perspektyvoje gali itin teigiamai atsiliepti klubo veikloje bei rezultatuose“, – pastebi „Omnisend“ marketingo vadovas E. Mockus.

Specialisto teigimu, kuriantieji sporto klubo rinkodaros strategiją turi stengtis rasti efektyviausius sprendimus bei kartu siekti užsibrėžtų rezultatų. „Skaitmeninė rinkodara dabartinėje komandos veikloje – itin svarbus įrankis, kuriam būtina skirti nemažai investicijų, nes to grąža – akivaizdi. Kiekviena turima aplinka – tinklalapis, bilietų pardavimo platforma, mobilioji programėlė ir kt. – turi savitus segmentus ir stilius. Automatizuoti rinkodaros sprendimai padeda apjungti visus duomenis į vieną vietą, taip užtikrinant efektyvų jų valdymą ir kokybiškiausią komunikaciją su kiekvienu vartotoju.“

„Omnisend“ yra vienas nedaugelio startuolių Lietuvoje, sėkmingai veikiančių be išorinių investicijų. Šiemet tarptautinis verslo leidinys „Financial Times“ tarp sparčiausiai augančių Europos įmonių įtraukė ir „Omnisend“. Startuoliui tai – jau trečias kartas, kai sulaukiama tarptautinio pripažinimo reitinge, vertinančiame finansinius duomenis.

Tarptautinę el. pašto ir SMS rinkodaros platformą verslams vykstančioje Lietuvos įmonėje iš viso dirba daugiau nei 220 žmonių. „Omnisend“ biurai įsikūrę Vilniuje ir Kaune, taip pat Čarlstone (JAV, Pietų Karolina).