Anot „SIRIN Development“ vadovo Lauryno Kuzavo, per daugiau nei 15 metų nuo įmonės veiklos pradžios rinka gerokai keitėsi, daug pokyčių patyrė ir valdomas verslas. Todėl, tapusi didžiausiu logistinio NT vystytoju Baltijos regione, bendrovė nutarė peržiūrėti savo prioritetus.

„Išaugome iki tarptautinio verslo ir tapome lyderiaujančia įmone Baltijos šalyse. Šiandien esame susitelkę į tvarumą, kliento patirtį, kokybę bei ekspertiškumą. Mūsų tikslas nebėra įsitvirtinti rinkoje ar atrasti savo kelią, todėl nusprendėme, jog laikas atnaujinti ir bendrovės vizualinį identitetą. Jį šiandien ir įprasmina mūsų naujasis logotipas“, – sako L. Kuzavas.

Bendrovės vadovo teigimu, atsinaujinęs prekės ženklas – modernus, atspindis įmonės vertybes – augimą, veržlumą, sutelktumą bei pabrėžiantis logistikos DNR, kurį koduoja bendrovės šaknys. Naujajame logotipe vaizduojama stilizuota S raidė, simbolizuojanti NT sektoriaus dinamiškumą, o dominuojanti ryškiai žalia spalva rodo verslo augimą, atsinaujinimą, dėmesį tvariems sprendimams.

„Mūsų naujasis prekės ženklas – ir pasikeitusio požiūrio į logistinio NT vystymą simbolis. Siekdami lyderystės rinkoje, šiandien vystome modernius, energiškai efektyvius ir tvarius logistikos parkus. Juos statome suteikdami galimybes verslui augti bei atsinaujinti. Taip pat padedame klientams optimizuoti išlaidas, sukurti ilgalaikę papildomą vertę taupant kaštus bei įgyti konkurencinį pranašumą. Tai – tvaraus požiūrio į verslą rezultatas, kurį stiprinsime ir toliau, pasitelkdami savo komandą, investicijas bei turimą ekspertiškumą“, – pažymi L. Kuzavas.

„SIRIN Development“ logotipas

„SIRIN Development“ 2024-aisiais planuoja išplėtoti daugiau nei 120 tūkst. kv. m sandėlių ploto Vilniuje, Kaune, Rygoje ir Taline. Investicijos sieks per 100 mln. Eur.