„Dirbtinio intelekto produktus skaitmeninėje rinkodaroje naudojame jau kurį laiką: jie automatizuoja kampanijas, kartais – rašo tekstus socialiniams tinklams anglų kalba. Bet net ir tuos, kas jau pažįsta DI produktus, „ChatGPT“ nustebino: jis kalba lietuviškai, geba paaiškinti sudėtingus konceptus, rašyti kūrybiškus tekstus, generuoti el. laiškus ir kt. Suprantant, kad šis pokalbių robotas yra visai neseniai paleistas plačiajai auditorijai, reikia įvertinti ir tai, kad čia – tik pradžia, šis DI mokosi iš visų, kas su juo kalbasi ir tikrai tobulės. Tad jei jau šiandien šis „chatbotas“ gali parašyti neblogą rašinėlį penktokui, ką jis galės vėliau?“, – pranešime žiniasklaidai komentuoja Aurimas Paulius Girčys, skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas.
Žinant kaip naudoti – naudingas ruošiant įrašus soc. tinklams
Viena idėjų, kaip skaitmeninės rinkodaros specialistai ir turinio kūrėjai gali naudoti „ChatGPT“, yra įrašų socialiniams tinklams rengimas. Bet ar tai reiškia, kad šis pokalbių robotas gali sugeneruoti įrašus, kuriuos liks tik publikuoti?
„Tai tikrai nereiškia, kad šiandien, dabartinis „ChatGPT“ gali paruošti jums visą socialinių tinklų tinklelį. Bet kaip patogus, darbą pagreitinantis ir palengvinantis įrankis jis naudojamas tikrai gali būti, jei tik atrandama, kaip su juo dirbti. Pavyzdžiui, paprašius „ChatGPT“ paruošti įrašą socialiniams tinklams apie tai, kas yra „ChatGPT“, jis parengia mokyklinio rašinėlio struktūros ilgą tekstą, kas tikrai nėra tinkamas formatas, pavyzdžiui, komunikacijai „Facebook“. Bet paprašius paruošti įtraukiantį tekstą socialiniams tinklams, robotas grįžta su kitokiu formatu – tekstą pradeda nuo klausimo ir pateikia gerokai trumpesnį tekstą. Ir žinoma, tai dažnais atvejais irgi nebus tekstas, kurį kopijuosite ir publikuosite, bet jį pasitelkiant kaip juodraštį, idėją ar formą, įrašą sugeneruosite greičiau“, – pasakoja A. P. Girčys.
Įrankis svetainių ir naujienlaiškių turiniui
„ChatGPT“ gali paaiškinti sudėtingus konceptus – kaip tai gali būti naudojama rinkodaroje? „Visas šio įrankio naudojimas daugiausiai remiasi į turinio generavimą, tad konceptų paaiškinimo funkcija taip pat gali pasitarnauti būtent tam. Ruošiant DUK ar kitą turinį interneto svetainėms, rengiant naujienlaiškius, rengiant pasiūlymus klientams ar elementariai ieškant informacijos“, – komentuoja A. P. Girčys.
Pasak jo, šiems darbams atlikti naudojant „ChatGPT“ vis tiek reikalinga suprantančio specialisto akis, mat pilnai pasitikėti robotu dar anksti: „Vis tiek būtina tikrinti, naudotis tik dalimis, nes robotas pilno tobulo teksto, kuris atlieptų jūsų pozicionavimą ir iškomunikuotų reikiamas žinutes paruošti dar tikrai negali“.
Gebėjimas kurti – didžiausias proveržis
Specialistai kaip vieną didžiausių proveržių pokalbių robotų rinkoje mato tai, kad „ChatGPT“ geba kurti, t. y. rengti ne faktais, o, atrodytų, fantazija paremtą turinį.
„Robotas geba sukurti trumpą pasaką ar pasiūlyti šūkį produktui, pavadinimą prekybos centrui. Tiesa, kokybe ir įžvalga rezultatai nespindi, bet vien faktas, kad dirbtinis intelektas analizuodamas milžiniškus klodus informacijos geba sukurti unikalų turinį, bandydamas atkartoti žmogaus kalbą, yra stebinantis. Ir vėlgi čia neturime tikėtis, kad dabar pat šis robotas ims ir pakeis visus turinio kūrėjus, tai tėra įrankis, kurio technologinis proveržis yra tik pirmas žingsnis DI platesniam naudojimui mūsų darbe“, – sako A. P. Girčys.