Personalizuoti el. laiškai vis dar laimi prieš kitas skaitmeninės rinkodaros priemones
Tyrimas atskleidė, kad el. laiškai vis tiek yra vertinami kaip vienas geriausių kanalų įvairiems pasiūlymams, turiniui iš prekės ženklų gauti. Pusė apklaustųjų (50%) teigė įsigiję prekę iš el. laiško, gauto per pastaruosius 12 mėnesių. Tai yra 9% augimas, lyginant su praėjusiais metais.
„Ataskaita atskleidžia, kad el. laiškai pasiekia 53% geresnių rezultatų nei banerinė reklama ir 19% geresnių nei organiniai ar reklaminiai socialinių tinklų įrašai. Žinoma, ne bet kokie el. laiškai, o stipriai personalizuoti ir atliepiantys individualius vartotojo poreikius tuo metu, kai laiškas gaunamas. Tam yra būtina gerai pažinoti savo auditoriją ir tinkamai valdyti turimus duomenis apie esamus ir potencialius klientus, naudoti reakciją iššaukiančius raktažodžius ir personalizuotus pasiūlymus ar turinį“, – pranešime žiniasklaidai komentuoja Aurimas Paulius Girčys, skaitmeninės rinkodaros agentūros „APG Media“ vadovas.
Vartotojų sąmoningumas auga ir tai svarbu lojalumo auginimui
Ataskaitoje išsiskiria ir keli įdomūs momentai apie klientų lojalumą. Greta bazinių lojalumą skatinančių dalykų – kokybiškas produktas ar paslauga (55%), geras klientų aptarnavimas (38%) – vartotojai ima vertinti ir kitokius kriterijus. 39% apklaustųjų teigė tampantys lojaliais pirkėjais tų prekės ženklų, iš kurių saugu pirkti, 24% – tų, kurie atsakingai elgiasi su jų duomenimis.
„Šiuo metu jaučiamas stiprus vartotojų sąmoningumo augimas ir tai dar labiau stiprina Ukrainoje vykstantis karas. Žmonės ima domėtis prekės ženklo kilmės šalimi, socialine atsakomybe, rūpinimusi aktualijomis ir pagal tai vertinti prekės ženklus. Greta to, asmens duomenų saugumo svarba auga, todėl tai tampa dar vienu prekės ženklo vertinimo kriterijumi. Ir visai nesvarbu, kuo prekiaujate ar kokias paslaugas teikiate – jei susimausite viename šių kriterijų, galite prarasti net lojaliausius klientus. Čia atsirandame situacijoje, kur, visų pirma, prekės ženklas privalo būti atsakingas ir turėti aiškią poziciją, antra, prekės ženklams būtina aiškiai pateikti informaciją apie save ir rasti būdų ją komunikuoti. Nes šiandien tai vartotojams svarbu ir, tikėtina, ateityje bus dar svarbiau“, – sako A. P. Girčys.
Žmonės vis aktyviau imasi veiksmų asmeninei informacijai apsaugoti
Augantis vartotojų sąmoningumas lemia ir aktyvesnius apčiuopiamus žingsnius asmeninių duomenų apsaugai. Tyrimo duomenimis, „incognito“ naršymas augo 50%, slaptažodžių generatorių naudojimas – 40%, reklamos blokavimo programėlių – 37%.
„Duomenų apsauga vartotojams rūpėti nenustos ir jie imasi žingsnių savo asmeninės informacijos apsaugai didinti. Tai rinkodaros ekspertus atveda į aklavietę – vartotojai tikisi personalizuoto turinio, bet nenori, kad būtų naudojamasi jų duomenimis tam personalizuotam turiniui kurti. Tai reiškia viena: reikia nusiteikti ilgam investavimui į sąžiningų, reikšmingų santykių su klientais kūrimą, nuoširdžiam, žmogiškam, o ne mechaniškam auditorijos pažinimui. Ir, žinoma, privatumas turi tapti prioritetu numeris vienas“, – komentuoja A. P. Girčys.