Anot gamintojo, tai pirmasis toks pasaulyje traškučių skonis, o visa produkto koncepcija skirta poroms mėgautis ne tik skaniais užkandžiais, bet ir vienas kitu. Teigiama, kad produkto pateikimo koncepcija išvystyta su jaunaisiais Lietuvos menininkais.

Pasak „Chazz“ įkūrėjo Žilvino Kulvinskio, produkto pakuotė buvo įkvėpta 90-ųjų metų erotinių filmų. Produktą nusipirkęs vartotojas gaus 90-ųjų VHS grotuvą primenančią dėžutę, kurią atvėręs ras dar dvi dėžutes, primenančias kasečių dėklus. Šių dviejų dėžučių dizainai savyje slepia libido simbolizuojančių elementų, o ant kiekvienos iš jų – po 5 skirtingus partneriui skirtus klausimus, kurie padės pažinti vienas kitą ir dar labiau suartėti. Atvėrę „kasečių dėklus“ klientai ras pačius traškučius – minimalistinius, kasetes imituojančius pakelius. Gamintojai teigia, esą šių traškučių sudėtyje – net 7 natūralūs afrodiziakai, stiprinantys abiejų lyčių libido.

„Libido Booster“

„Šiais traškučiais siekėme pažvelgti į užkandžių ateitį – populiarėja funkcinis maistas ir ne mažiau svarbu geras produkto skonis. Taip pat šiuo metu matome, kad klientai reikliau vertina produkto idėją, pakuotę, pateikimą, o šiuos kriterijus naujasis produktas stipriai pranoksta“, – teigia Ž. Kulvinskis.

Anot jo, ateitį automobilių gamintojai bando nuspėti kurdami koncepcinius automobilius, kuriuos gatvėse išvystame tik po keleto dešimtmečių. Su šio skonio traškučiais „Chazz“ siekė panašaus efekto ir norėjo pažvelgti į tai, kokius traškučius galbūt valgysime po kelių dešimtmečių.

Paklaustas, ar tokį produktą pristatė, nes pasitvirtino klišinė formulė, kad seksas parduoda, Ž. Kulvinskis juokėsi, kad jam toks klausimas atrodo tendencingas: „Mūsų „skandalingieji“ skoniai išlieka tarp populiariausių, tai kaip tik išskirtinai drąsus žingsnis, kuris visapusiškai atsipirko: atidarė naujas rinkas, pritraukė naujų klientų ir sprogdino pardavimus el.parduotuvėje. Taip, kažkas susigūžė ir pasijuto nejaukiai, bet tuo pat matu matėme, kad tikrai daug prekinių ženklų Lietuvoje po šių produktų starto išdrįso daugiau. Aš gavau ne vieną asmeninę padėką iš rinkodaros ir reklamos profesionalų, kad „jūsų produktas smarkiai praplėtė ribas“. Galime neigti realybę, bet puikiai žinome, kurie puslapiai tapo lankomiausiais, kuomet užlūžo feisbukas“.

Šis rinkinys bus neparduodamas atskiromis pakuotėmis – jis bus skirtas dviems, jo kaina 29.99 Eur.

Pasak jo, prieš tai pristatyti „putės“ ir „pimpalo“ skonio traškučiai nebuvo tik vienkartinis pokštas, o jų populiarumas iki šiol neblėsta.