Šių metų konferencijos tema – „Krizės ištinka penktadieniais: komunikacijos vaidmuo neapibrėžtumo pasaulyje“. Šia bei kitomis aktualiomis temomis kalbės mūsų šalies profesionalai ir svečiai iš užsienio, rašoma pranešime žiniasklaidai. Detalią renginio programą rasti galite čia.
Vakarinėje dalyje – apdovanojimuose – paaiškės, kam atiteko kategorijų nugalėtojų bei „Metų agentūros“ titulai, o už geriausią projekto pristatymą bus skirtas „Publikos balso“ apdovanojimas. Taip pat sužinosite specialiųjų nominacijų – „Verslo nuomonės lyderis (-ė)“ bei „Išbandymas viešumu“ – laureatus, bus paskelbta „Metų komunikatorė“. Apdovanojimų ceremonijoje išvysite ir atlikėjo Dovydo Misiūno pasirodymą. Dalyvauti joje gyvai vis dar galite įsigiję atskirą vakarinės dalies bilietą.
Projektų paraiškos – parengtos vis geriau
„PR Impact Awards“ organizacinio komiteto vadovas, Lietuvos komunikacijos asociacijos (LTKA) Tarybos pirmininkas Donatas Kuras atkreipia dėmesį, kad komisiją sudaro 11 Lietuvos bei 11 užsienio ekspertų ir kiekvieną projektą vertino bent keturi komisijos nariai. „Šiemet konkurencija, ypač kai kuriose kategorijose, itin didelė, bet konkursas yra konkursas – į finalą patenka ribotas skaičius projektų. Beje, po pertraukos finalininkų sąraše matome ir kelis projektus iš Latvijos“, – pažymi D. Kuras.
Jis primena, kad į finalą patekę projektai bus pristatyti jau šį penktadienį vyksiančios konferencijos popietinėje dalyje. „Tikiu, kad galimybė per pusdienį susipažinti su daugiau kaip 50 stiprių komunikacijos projektų – neabejotinai unikali proga pasisemti idėjų bei minčių tobulėjimui. Tikime, kad išpardavus bilietus priimtas sprendimas transliuoti konferenciją ir sudaryti galimybę ją stebėti nuotoliu, sustiprins gerųjų komunikacijos praktikų sklaidą, ypač regionuose“, – sako „PR Impact Awards“ organizacinio komiteto vadovas.
Konkurso komisijos pirmininkės Vilniaus universiteto (VU) lektorės dr. Linos Jakučionienės teigimu, šiemet maloniai nustebino į konkursą pateiktų paraiškų gausa, o idėjų įvairove bei jų išpildymu galime pelnytai varžytis geriausiuose užsienio komunikacijos konkursuose. „PR Impact Awards“ vertinimo komisijoje jau ne vienus metus esanti profesionalė pastebi, kad šiemet išaugo paraiškų rengimo kokybė: objektyviau pagrindžiama projekto idėja, išryškinama kampanijos tikslo ir pasiektų rezultatų sąsaja. Anot jos, tą rodo ir aukštesni vertinimo komisijos narių balai.
„Šiemet pavyko aptikti daugiau paraiškų, kuriose akcentuojami ne komunikacijos efektyvumą rodantys socialinės žiniasklaidos rodikliai, o realiai komunikacijos veiklomis sukurta vertė organizacijai ar visuomenei. Šis klausimas kelia iššūkių ne tik mūsų šalies, bet ir viso pasaulio komunikacijos laukui, todėl džiugu šioje srityje stebėti pozityvias tendencijas“, – aptaria L. Jakučionienė.
Projektus taip pat vertino šie komisijos nariai iš Lietuvos: komunikacijos konsultantė Giedrė Bielskytė, „Delfi“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Vaida Budrienė, Vyriausybės kanceliarijos komunikacijos departamento vadovas Marius Gurskas, SMP, marketingo strategas, konsultantas, radijo ir TV laidų kūrėjas Giedrius Juozapavičius, žiniasklaidos analizės bendrovės „Mediaskopas“ analizės ir duomenų sprendimų vadovė Vilūnė Kairienė, VU Komunikacijos fakulteto dekanė dr. Renata Matkevičienė, LiMA valdybos narys, EIKA grupės rinkodaros ir komunikacijos vadovas Irmantas Matilionis, komunikacijos ir rinkodaros ekspertė Jolita Mažeikienė, komunikacijos ekspertė Indrė Vareikytė, „Spinter tyrimai“ įkūrėjas ir vadovas Ignas Zokas.
Komisijoje yra šie komunikacijos profesionalai iš užsienio: „Intrum“ strateginės komunikacijos ir žmogiškųjų išteklių direktorė Linda Hakīma, „PR Concept“ partnerė ir vykdančioji direktorė Aive Hiepuu, EACD valdybos narys, „Ballinger Equine“ vykdantysis direktorius, „Ah!“ direktorius Andrew Hillier, „Energy Saving Trust“ rinkodaros komunikacijos direktorė Angela Howarth, „LEAD.Corporate Communication“ konsultantė strateginiais klausimais, Latvijos universiteto lektorė Inga Latkovska, „Sadales Tīkls“ korporatyvinės komunikacijos direktorė Gunta Line, „Miltton Latvia“ generalinė direktorė ir valdybos narė, Latvijos komunikacijos asociacijos tarybos narė Marta Mackeviča, EACD valdybos narė, Rinkų skyriaus vadovė, KPMG direktorė Ukrainoje Viktoria Mykhno, „Corpore Public Relations“ partnerė ir strateginė konsultantė Aleksandra Moorast, „Blue Communications Oy“ vadovas Olli Ollila, „SLR Consulting Ltd.“ vyresnysis patarėjas ESG ir tvarumo transformacijos klausimais Daniel Silberhorn.
Objektyviau išmatuoti bei įvertinti įgyvendintų komunikacijos kampanijų sklaidą žiniasklaidoje jau ne pirmus metus padėjo konkurso partneris – žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“.
Konferenciją ir geriausių komunikacijos projektų apdovanojimus „PR Impact Awards“ jau 11-tą kartą organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) kartu su Komunikacijos industrijos asociacija (KIA). Renginio partneriai – žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“, rinkodaros ir komunikacijos naujienų portalas „M360“ ir sociologinių tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“. Daugiau informacijos www.primpactawards.com