Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacija jau pradeda darbų registraciją, kuri truks iki gegužės 23 dienos. Festivalyje gali dalyvauti visi lietuviškos reklamos kūrėjai, tiek agentūros, tiek reklamos specialistai, klientai, dizaino ir gamybos namai, televizijos kanalai, ryšių su visuomene atstovai, naujas reklamines bei komunikacijos idėjas sugeneravę iki šių metų gegužės.

„Šio reklamos kūrybiškumo konkurso tikslas – skatinti reklamos ir komunikacijos konkurencingumą, gerinti reklamos paslaugų kokybę Lietuvoje, rinkos atvirumą ir skaidrumą. Kadangi tai vienintelis tokio masto reklamos konkursas, norime šalia didžiųjų reklamos agentūrų padrąsinti aktyviai dalyvauti ir mažesniuosius rinkos žaidėjus, kurie reklamos rinką papildo savo išskirtiniais, stipriais kūrybiniais sumanymais. Labai džiaugiamės matydami, kad rinka plečiasi ir tokių naujų žaidėjų atsiranda vis daugiau“, – pranešime žiniasklaidai sakė KOMAA vadovė Edita Raguckienė.

Festivalio komisiją sudarys Lietuvos bei užsienio reklamos profesionalai. Šiemet komisijai pirmininkaus Europos komunikacijos agentūrų asociacijos (EACA) vadovas Dominic Lyle, profesionalas, sukaupęs 25 metų patirtį komunikacijos versle Londone bei Briuselyje.
Anot festivalio organizatorių, visi darbai bus vertinami pagal du kriterijus: kūrybinės idėjos originalumą bei jos įgyvendinimo kokybę.

Organizatoriai džiaugiasi, jog didelę patirtį sukaupęs festivalis rinkdamas geriausius reklamų kūrėjus tęsia bendradarbiavimą su visa rinkodaros bendruomene. Darbų vertinimo procese ir vėl aktyviai dalyvaus Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA), Lietuvos grafinio dizaino asociacijos (LGDA), Lietuvos komunikacijos asociacijos (LRVS) atstovai, kviestiniai skaitmeninės reklamos bei žiniasklaidos planavimo specialistai. Be to, šiemet draugystės ratas plečiasi įsijungiant ir Lietuvos reklamos prodiuserių asociacijai (LAPA). Jos pasitelkti ekspertai ir suburta komisija atskirai vertins papildomas nominacijas, šalia kategorijos „Meistrystė: reklaminiai filmai“ pateiktus darbus. Metų gamybos namai bus išrinkti susumavus bendrus abiejų komisijų balsavimo rezultatus.

Festivalyje „Adrenalinas“ išskirta per 20 skirtingų kategorijų, kuriose bus vertinami profesionaliausi darbai. Tarp jų – geriausi išorinės reklamos sprendimai, praeivių pastebimi stotelėse bei kitose reklamos vietose, geriausi reklamos sprendimai spaudoje, taip pat geriausia audio reklama, geriausi reklamos sumanymai mobiliesiems įrenginiams. Kompetentinga komisija įvertins ir geriausią socialinę reklamą, kurių užsakovais dažniausiai tampa nevyriausybinės organizacijos ar valstybinės įstaigos. Bus įvertinta „Geriausia technologinė inovacija“, atskleidusi išradingą jau egzistuojančių ir naujų skaitmeninių technologijų panaudojimą reklamose. Visą nominacijų sąrašą netrukus galima bus rasti adrenalinas.org svetainėje.

Festivalio „Adrenalinas“ apdovanojimų vakaras ir dūzgės vyks birželio 15 dienos vakare, ypatingai kūrybiškoje vietoje – Vilniaus Gedimino technikos universiteto „LinkMenų fabrikas" erdvėje. „VGTU „LinkMenų fabrikas“ – kūrėjų namai, kur jungiant naujausias inžinerijos ir medijų technologijas gimsta kūrybiški sprendimai ir netikėti projektai: interneto greičiu važiuojantys automobiliai, skraidantys namai, skulptūros Nevados dykumoje ir dovanos Popiežiui. Daugelis šių projektų gimė dirbant su geriausiais reklamos kūrėjais Lietuvoje. Džiaugiamės galėdami šiemet priimti visus į svečius ir stebėti metų įvykį iš arti!“, – sakė VGTU „LinkMenų fabriko" direktorius Adas Meškėnas.