Anot jo, turinio kūrėjo užduotis – tai ne tik turinio kėlimas į „Youtube“ platformą bei „Patreon“ paskyros užregistravimas. Didžiausias iššūkis – rasti auditoriją ir jai pasiūlyti vertę.

„Visų pirma kūrėjas turi atrasti santykį su jį remiančiais žmonėmis. Turi pasiūlyti unikalų turinį, turi sukurti kažką, kas bus vertinga. Aišku, taip pat turi būti žmonių, kurie tą vertę matys ir galės bei norės už ją mokėti“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas lapkričio 12 d. vyksiančioje konferencijoje „Full Digital“ šia tema kalbėsiantis S. Malinauskas.

Nuo ko pradėti?

Pasak S. Malinausko, norint būti nepriklausomu turinio kūrėju, turi jau būti kūrėju. Tik tada, kai jau esi kūrėjas, turintis auditoriją, tave „remiančią“ savo dėmesiu ar teigiamais komentarais, gali galvoti apie kitą žingsnį – dėmesio monetizavimą.

Pašnekovas neabejoja, kad kuriant turinį tik dėl pinigų – sėkmės nepasieksi: „Tai kelias į niekur“.

S. Malinauskas siūlo pradėti nuo mažų dalykų, nes pradžia būna sunki. Neverta galvoti apie kažkokius didelius dalykus iš karto, net ir mažiems dalykams reikia daug laiko ir sąmoningo veikimo. Jis kviečia sau užduoti klausimus bei taip lengviau išsiaiškinti, kokį turinį galėtum kurti.

„Svarbu atsakyti sau, kas tave domina ir atrodo prasmingai tiek, kad galėtum skirti metus savo laiko ir po to nesigailėti. Kokius įgūdžius tu jau turi? Kuo tu įdomus ir vertingas kitiems?“, – patirtimi dalijasi turinio kūrėjas.

Sėkmės paslaptis – darbas

Anot pašnekovo, norint pasiekti puikius rezultatus, svarbiausia – darbas, kartais tai pareikalauja netgi daugiau laiko nei standartinių 8 valandų per dieną.

„Susikūręs „Patreon“ paskyrą, dirbu daugiau nei bet kada iki šiol. Dažnai po 20 val. per parą, video įrašinėju naktimis, nes turiu spėti“, – sako S. Malinauskas.

Pasak videoblogerio, siekiant puikių rezultatų, tik darbo taip pat nepakanka. Svarbu suprasti, kur prasminga savo pastangas nukreipti, kur yra tavo niša, kas tau įdomu ir kur tu turi ką pasiūlyti.

„Tavo niša gali būti istorijų pasakojimas. Tačiau apie ką jos? Kuo jos įdomios ir vertingos? Kodėl būtent tu jas pasakoji? Kokiai auditorijai tai gali būti įdomu? Juk svarbu, kad tai būtų įdomu ne tik tau, bet ir kitiems. Tik radęs atsakymus į visus šiuos klausimus, gali pradėti dirbti. Ir dirbti ne tik kurdamas, bet ir visuomenei pristatydamas savo kūrinius“, – pasakoja turinio kūrėjas.

O sulaukus auditorijos dėmesio, svarbu nesustoti. Reikia turėti planą, kaip tą dėmesį išlaikyti – įgyti lojalių sekėjų būrį.

„Tavo epizodą „Youtube“ platformoje, kur bėgi nuogas Gedimino prospektu, gali pažiūrėti keli šimtai tūkstančių žmonių. Tik kas toliau, – retoriškai klausia S. Malinauskas. – Tavo nupieštą komiksą, sukurtą muziką arba papasakotą istoriją gali peržiūrėti keli šimtai žmonių ir jeigu jiems tikrai patiks, jie nuspręs prisidėti, jie norės daugiau. Tai gali būti rimta pradžia ilgalaikiam augimui“.

Be S. Malinausko, savo patirtimi „Full Digital“ konferencijoje taip pat dalinsis „Havas“ grupės tyrimų skyriaus vadovė Maria Garrido, LRT generalinė direktorė Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, žurnalistas ir keliautojas Orijus Gasanovas, „SOMA agency“ ir „Havas Creative Vilnius“ vadovas Arijus Žakas, SEB banko marketingo vadovas Liudas Rimkus, Influenceriai.lt vadovė Laura Aleksandravičė, „Auga group“ rinkodaros vadovas Gediminas Judzentas bei daugybė kitų aukščiausio lygio pranešėjų.