„Savo klientams siūlome patikimas ir greitas logistikos paslaugas, kurios pasiekia tūkstančius verslų ir pirkėjų. Siekdami veikti aiškiai ir nuosekliai visuose regionuose, nusprendėme naudoti vieningą „Posti“ prekės ženklą tiek Šiaurės, tiek Baltijos šalyse. Harmonizuodami ir supaprastindami mūsų veiklos modelius, ilgą laiką kuriame vieningą „Posti“ prekės ženklą. Tikiu, kad šis pokytis visai įmonių grupei leis būti lengviau atpažįstamiems savo vartotojams“, – teigia „Smartpost Itella“ vadovas Baltijos šalims Gediminas Mickus. Jo teigimu, šis žingsnis prisidės prie įmonės ilgalaikių planų augti ir stiprinti savo pozicijas Baltijos šalių bei Švedijos, Suomijos rinkose.

Perėjimas prie naujojo prekės ženklo įvyks 2025 m. pradžioje. Baltijos šalyse įmonės veiks „SmartPosti“, o Švedijoje – „Posti“ pavadinimais. Tuo pat metu planuojama pabaigti naujojo rūšiavimo centro Estijoje statybas, pradėtas šią vasarą. Minėtasis rūšiavimo centras, į kurį investuota apie 14 mln. eurų, taps didžiausiu įmonės rūšiavimo centru Baltijos šalyse.

„Simboliška, kad naujojo rūšiavimo centro durys atsivers mums pereinant prie „SmartPosti“ prekės ženklo. Mūsų tikslas – išlikti lyderiais teikiant kokybiškas paslaugas ir tai daryti lygiagrečiai reaguojant ir atliepiant sparčiai besikeičiančius rinkos poreikius, kuriems įtaką daro elektroninės prekybos augimas“ – sako G. Mickus.

Siekiant pagerinti patogumą klientams, bendrovė pristato naujovę – išorės paštomatus, leisiančius užsisakyti ir atsiimti prekes visą parą.

„Posti“ yra viena pirmaujančių logistikos bendrovių Suomijoje, Švedijoje ir Baltijos šalyse. Ji teikia platų paslaugų spektrą, įskaitant siuntų terminalus, kelių transportą, sandėliavimo logistiką, kurjerių bei greitųjų siuntų paslaugas. Įmonių grupėje dirba apie 17 tūkst. žmonių. „Smartpost Itella“ Lietuvoje paštomatus ir atsiėmimo taškus yra įrengusi 391 lokacijoje. Tai – didžiausias „Smartpost“ atsiėmimo taškų skaičius Baltijos šalyse. Viso Baltijos šalyse yra 1011 siuntų atsiėmimo taškų ir paštomatų.