Šių metų „Social Media Fest“ tema „Screen Generation“ leis iš arčiau pažvelgti, kaip keičiasi vartotojų elgesys ir prekių ženklų komunikacija, kai didžiąją laiko dalį praleidžiame prie išmaniųjų įrenginių ekranų, sako renginio organizatoriai.
„Pandemijos metu ne tik suaktyvėjo elektroninė prekyba, bet ir atsivėrė iki tol mažiau naudotos nuotolinio darbo ir bendravimo galimybės. Negalėdami fiziškai susitikti visi prilipome prie ekranų, o gyvenimui grįžtant į buvusias vėžes išlikome aktyvūs interneto naudotojai. Tyrimų kompanijos „Synopticom“ atlikto tyrimo duomenimis, per metus labiausiai augo socialinio tinklo „TikTok“ populiarumas – jei 2020 m. juo naudojosi tik 6 proc. respondentų, 2021 m. apklausos duomenimis jų buvo jau 15 proc. Tuo pačiu augo ir „Instagram“, „Pinterest“ vartotojų kiekis“, – komentuoja festivalio iniciatorės išmaniosios komunikacijos agentūros „Idea prima“ skaitmeninės komunikacijos komandos vadovė Viktorija Juškauskaitė, renginio metu pristatysianti minėto tyrimo rezultatus.
„Social Media Fest 2021“ turinio partneris, oficialus socialinių tinklų atstovas „Httpool“ renginyje pasidalins vertingomis įžvalgomis, ko galime tikėtis 2022-aisiais socialinių tinklų platformose „Facebook“, „Instagram“ ir „LinkedIn“.
„Socialiniai tinklai, jų funkcijos ir įrankiai, padedantys kurti turinį ir reklamuotis, atsinaujina labai dažnai, tad sekti pokyčius ir suprasti būsimas tendencijas yra svarbu visiems komunikacijos ir skaitmeninės rinkodaros specialistams. Itin svarbu suprasti, kokia kryptimi vystosi socialiniai tinklai, kokias sritis jie stiprina, o kurioms skiria vis mažiau dėmesio. Nebūtina vaikytis kiekvienos naujovės, bet žinoti, kokias turite galimybes, jei prireiktų jomis pasinaudoti – privaloma“, – teigia „Httpool“ kūrybos skyriaus vadovas Aidis Dalikas.
Tarp renginio pranešėjų – žinomų prekės ženklų sėkmės istorijas pristatantys komunikacijos praktikai. „Fantazijos.lt“ vadovas Povilas Klusaitis papasakos, kaip pandemijos metu išpopuliarėjo erotinės prekės ir kaip socialinių tinklų pagalba padidinti pardavimus. „Gintarinė vaistinė“ rinkodaros vadovė Irena Tėvelienė pasidalins patirtimi kuriant „Live“ laidą „Facebook“ platformoje ir pasiektais rezultatais. „Tele2“ Prekės ženklo vadovas Donatas Pačėsa papasakos, kaip telekomunikacijų duomenys gali padėti atostogoms.
Lietuvos policijos departamento prie VRM Komunikacijos skyriaus vedėjas Ramūnas Matonis atsakys į visiems rūpimą klausimą, kas administruoja Lietuvos policijos paskyrą „Facebook“ ir kodėl viešojo sektoriaus įstaigai tikslinga drąsiai komunikuoti socialiniuose tinkluose.
SBA grupės komunikacijos direktorius Giedrius Simonavičius pasidalins korporatyvinės komunikacijos sėkmės istorija, kaip socialinių tinklų pagalba galima įkvėpti, įtraukti ir sujungti tūkstančius darbuotojų siekiant užsibrėžtų tikslų. Kaip atrasti ir suprasti savo klientus naudojantis socialiniais tinklais, papasakos „Vilniaus vandenų“ komunikacijos skyriaus vadovė Renata Saulytė-Smalskė.
Naudingais patarimais „Social Media Fest 2021“ dalinsis ir įvairūs ekspertai. Apie asmeninių duomenų internete ir socialinių platformų paskyrų saugumą papasakos nepriklausomas kibernetinės saugos konsultantas Kazimieras Sadauskas. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, Nesąžiningos komercinės veiklos ir reklamos skyriaus vedėja Inga Grinevičė apžvelgs reklamos žymėjimo socialiniuose tinkluose pažeidimus ir pasidalins patarimais, kaip tai daryti teisingai.
Renginį trečius metus iš eilės moderuos žurnalistas ir visuomenininkas Andrius Tapinas.
Penktasis „Social Media Fest 2021“ įvyks gruodžio 2 d. 13 val. Renginio trukmė – 3 val.
Bilietus į renginį platina kakava.lt