Socialinės reklamos žinutė kelia aistras: turėtų padėti moterims, bet skambesys – dviprasmiškas
1„Tu neprivalai rinktis skausmo“, – ši agentūros „Not Perfect Vilnius“ kurtoje socialinėje reklamoje nuskambanti frazė sulaukė kritikos strėlių. Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba neslepia – reklama kelia klausimų. Tuo metu socialinės reklamos agentūros „Nomoshiti“ Paulius Rymeikis dėsto daug kategoriškesnę poziciją: „Reklama tikrai šokiruoja, bet tikrai ne vien dėl tų priežasčių, kurias į klipą sudėjo kūrėjai. Čia vienas iš tų retų socialinės reklamos pavyzdžių, kurie verčiau niekada nebūtų išvydę dienos šviesos.“ Tuo metu „Not Perfect Vilnius“ vadovo Pauliaus Senūtos įsitikinimu, daugelis socialinių reklamų yra niekinės ir nekuria pokyčio: „Nebuvo tikslo kam nors patikti, paguosti ar pamaloninti kieno nors akį. Vienintelis tikslas aktyvuoti moteris, kad jos darytų veiksmą dėl pokyčio.“