„Clubhouse“ – kitoks socialinis tinklas
Tie, kurie jau išbandė šią platformą, tikrai gali patvirtinti, jog ji skiriasi nuo visų kitų mums įprastų socialinių tinklų. Jos kūrėjai yra Paul Davison ir Rohan Set, buvę „Google“ darbuotojai. Šiuo metu socialiniame tinkle galima sutikti apie 2 mln. vartotojų iš viso pasaulio ir šis skaičius gan sparčiai auga.
Visų pirma, į „Clubhouse“ galima patekti tik tuomet, kai asmuo gauna pakvietimą. Jį suteikti gali draugai, pažįstami ar kolegos, kurie turi jūsų telefono numerį. Antra, bendravimas pačioje platformoje vyksta audio formatu – žmonės susijungia į bendrus pokalbius, kuriuose kalbasi įvairiausiomis temomis (nuo vaikų lavinimo iki rinkodaros). Platformoje nėra įprastų tekstų, nuotraukų ir būtent dėl to ji skiriasi nuo „Facebook“, „Instagram“, „LinkedIn“ ar „TikTok“. Na, ir paskutinis dalykas – bent jau šiuo metu šią programėlę atsisiųsti gali tik „iOS“ vartotojai.
Atsižvelgiant į tai, jog socialinis tinklas sparčiai auga, tikėtina, jog netolimoje ateityje programėlė taps prieinama visiems.
Ką galima sutikti „Clubhouse“ socialiniame tinkle?
Ši platforma išgarsėjo, kai prie jos pradėjo jungtis žinomi žmonės bei elito atstovai, verslininkai. Tuomet laisvai samdomi specialistai ar verslų kūrėjai suprato, kad tai gali būti puiki terpė naujoms pažintims ar klientų paieškai. Šiai dienai čia galima sutikti tokius žmones kaip Oprah Winfrey, Virgil Abloh, Van Jones, Drake, Jared Leto ir kt.
Indrė Širkienė pastebi, jog „Clubhouse“ gali būti tinkamas tiems specialistams arba verslo atstovams, kurie nori pasiekti užsienio rinkas (JAV, Jungtinė Karalystė ir kt.). Šiuo metu platformoje yra daug verslininkų, konsultantų, trenerių, todėl jeigu jūsų tikslinė auditorija yra būtent ši žmonių kategorija – verta pabandyti.
3 dalykai, kuriuos svarbu žinoti prieš įžengiant į „Clubhouse“ platformą
1. Kaip ir kiekviename socialiniame tinkle, taip ir čia – jūsų profilis – jūsų vizitinė kortelė, kuri formuoja pirmąjį įspūdį apie jus. Būtina užpildyti informaciją apie save, aiškiai aprašyti, ką atstovaujate, kuo galite padėti bei nurodyti kitus savo komunikacijos kanalus. Beje, profilio nuotrauka čia yra itin matoma, todėl rinkitės kokybišką, ryškią nuotrauką, kuri patrauktų vartotojų dėmesį ir paskatintų paspausti ant jūsų profilio.
2. Prisijunkite į tinkamus pokalbius, kuriuose galėtumėte pasisakyti kaip ekspertas (-ė) – tokiu būdu taip pat sulauksite papildomo dėmesio ir užklausų. Taip pat drąsiai kurkite ir savo pokalbių kambarius savo srities temomis – tokiu atveju prisiimsite moderatoriaus vaidmenį ir galėsite pokalbį pakreipti norima linkme.
3. Šioje platformoje žmonės nemato jūsų (išskyrus profilio nuotrauką), todėl labai svarbu aiškiai ir tinkamai save pristatyti žodžiu. Šioje vietoje tikrai pravers efektyvus asmeninio prekės ženklo prisistatymas (angl. „elevator pitch“), kuris privers žmones suklusti ir tuo pačiu leis aiškiai suprasti, kuo galite jiems padėti.