„Turime dvigubą „Meta“ įvertinimą – esame sertifikuoti kaip agentūra, turinti Media ir Creative strategy ekspertų lygį. Manyčiau, kad „Meta“ egzaminai yra vieni sudėtingiausių“, – apie „Meta“ įvertinimą pasakojo „SOMA agency“ vadovas Arijus Žakas.

Norint gauti „Meta“ sertifikatą, agentūroje turi būti ne mažiau kaip 20 „Meta“ Media Buying arba Media planning sertifikatus išlaikiusių specialistų, o norint įgyti „Meta“ Creative strategy sertifikatą – atitinkamus egzaminus turi išlaikyti mažiausiai 10 agentūros darbuotojų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Labai džiaugiuosi ir didžiuojuosi, kad praktiškai visi mūsų agentūros darbuotojai turi „Meta“ sertifikatus, – sakė „SOMA agency“ reklamų skyriaus vadovė Ignė Sadauskaitė. – Tai padeda išlaikyti aukštą kokybės kartelę, užtikrinti geriausius sprendimus klientams bei galimybę visiems kalbėtis ta pačia kalba“.

„Meta“ organizuojami egzaminai yra išskirtiniai ir tuo, kad jie nėra nemokami, o egzamino metu jį laikantis žmogus patalpoje privalo būti vienas. Jis visą laiką yra stebimas, o menkiausias taisyklių pažeidimas fiksuoja neišlaikytą egzaminą.

„Mums tai ne tiesiog ženklelis, kurį įsidėsime į prezentaciją. Tai yra patvirtinimas ir pripažinimas, kad mūsų komanda yra patyrusi, kompetentinga ir pajėgi“, – sertifikatų svarbą įvardijo A. Žakas.

„Meta“ sertifikatai galioja vienerius metus. Norint išlaikyti sertifikuotos agentūros vardą, kiekvienas specialistais turi kasmet atnaujinti savo žinias bei perlaikyti egzaminą.