Forumo metu vyks trys įdomios pranešėjų diskusijos, kuriose dalyvaus daugiau nei 15 srities ekspertų. Renginio kulminacijoje numatyta dviejų ypatingų forumo svečių pasirodymas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Lesas Binetas (Les Binet), reklamos agentūros „adam&eveDDB“ Didžiojoje Britanijoje efektyvumo vadovas, daugelio tarptautinį pripažinimą pelniusių knygų apie rinkodarą autorius, kalbės apie ilgalaikį prekių ženklų kūrimą ir kokią reikšmę čia turi emocijos, šlovė ir kūrybingumas.

Malcolmas Devoy (Malcolm Devoy) Didžiosios Britanijos agentūros „PHD EMEA“ strateginis vadovas papasakos apie labiausiai paplitusias rinkodaros priemones ir medijų strategiją, kurią naudoja sparčiai augantys pasaulio drąsiausi ir sėkmingiausi prekių ženklai.

Pranešėjų diskusijoje didžiausias dėmesys bus skirtas šioms temoms: prekių ženklų vaidmuo formuojant vartotojų įpročius, startuolių įmonių sinergija su didžiosiomis kompanijomis, į verslo rezultatus orientuotos rinkodaros, arba „Performance Marketing“, reikšmė prekių ženklų komunikacijoje. Tarp pranešėjų diskusijos dalyvių bus Baltijos šalių ir pasauliniu mastu pripažintų srities ekspertų.

Uždarant forumą bus surengta paveikiausių visų Baltijos šalių prekių ženklų apdovanojimo ceremonija. Prekių ženklai bus apdovanojami aštuoniose kategorijose – Labiausiai pamėgtas prekių ženklas, Žaliausias prekių ženklas, Žmogiškiausias prekių ženklas, Geriausia Baltijos šalyse startuolių įmonė ir kt.

Viena iš pranešėjų diskusijų vedėjų, „DDB Latvia“ strategijos direktorė Anna Celminia (Anna Celmiņa), komentuodama prekių ženklų poveikį žmonių gyvenimui, pabrėžia: „Mūsų įpročiai kinta labai lėtai, išskyrus tuos atvejus, jei prekių ženklas sugeba mums nurodyti kitą kelią. Prekių ženklai gali pakeisti ir suformuoti visiškai naujus įpročius. Tėra vienintelė sąlyga – būtina pažinti savo auditoriją ir su idėja pasirodyti tinkamoje vietoje tinkamu laiku.“

Šiemet forume bus ypač akcentuojamos Baltijos valstybės. Keičiantis vertinga patirtimi ir požiūriais, Baltijos šalys gali tapti daug stipresniu ir vieningesniu regionu, ir tai jau šiandien padės sustiprinti tarpusavio bendradarbiavimą. Dėl šios priežasties teikiant savo išskirtinį įnašą į srities tobulėjimą, labai svarbu rasti tai, kas bendra, ir suvokti tai, kas skiria.

„Baltijos šalių prekių ženklų forumas 2019“ vyks spalio 3 d. Rygoje visą dieną nuo 12.30 val. naujajame kultūros ir pramogų centre „Hanzas Perons“. Renginys vyks anglų kalba. Su visa forumo programa susipažinti, registruotis dalyvauti ir įsigyti bilietus galima čia, be to, iki rugsėjo 3 d. dalyvio mokesčiui taikoma speciali Early bird kaina.

Organizuojant ir remiant forumą dalyvavo šios garsios srities įmonės: „DDB Latvia“, „Kapitāls Networks“, „Accenture“, „Delfi“, „Phd“, „httpool“, „RAIT“, „Latvijas Zaļais punkts“, „Modash“ ir „Latvijas balzams“.