Pagrindinė konkurso ir būsimų darbų ašis – „Amber Grid“ darbdavio įvaizdžio kampanija. Konkursą laimėjusi „Spark Agency“ jau pradėjo įgyvendinti konkursą laimėjusią idėją.
„Gyvybingame energetikos sektoriuje vyksta unikalus transformacijos etapas. Ekonomikos dekarbonizacijos iššūkiai, noras kuo labiau išsaugoti aplinką skatina mus ieškoti būdų kurti tvaresnę ir į energetikos inovacijas orientuotą organizaciją. Dėl šių priežasčių ne tik įgyvendiname strateginius valstybės energetikos projektus, bet ir esame atnaujinę savo prekės ženklą, kurio strategija remiasi pažadu kurti energiją švariai ateičiai. Kitas žingsnis, kurio imamės kartu su pasirinktais partneriais – mūsų į ateitį nukreiptos veiklos idėjos perteikimas darbdavio įvaizdžio komunikacijos priemonėmis, siekiant pritraukti talentingus darbuotojus, iš tiesų norinčius kurti energetiką, kurią matysime po dešimties ar dar daugiau metų“, – sako „Amber Grid“ komunikacijos vadovė Laura Šebekienė.
„Spark Agency“ turi patirties su energetikos įmonėmis – anksčiau dirbo su „Ignitis“, o nuo 2022 metų paslaugas teikė ir „Amber Grid“. Naujoji sutartis praplečia bendradarbiavimo apimtį bei užduočių įvairovę.
„Šis laimėjimas – tai kryptingo darbo rezultatas. Pastaraisiais metais daug dėmesio skyrėme komandos formavimui ir kompetencijoms. Dabar komandą sudaro strategijų, kūrybos ir dizaino specialistai, kurių patirtis bei energetikos sektoriaus išmanymas ir lėmė pergalę „Amber Grid“ konkurse“, – sakė „Spark Agency“ vadovas Tomas Ruginis.
Aštuntus veiklos metus skaičiuojanti kūrybinė agentūra „Spark Agency“ dirba su „Oho!“, „Nordika“, „Bosch“, INVL, „Švaros Broliais“, „Venipak“, „Bobutės Paskola“ bei „Mamų Unija“ prekių ženklais.
Agentūra teikia strategijų, ženklodaros, kūrybos, dizaino ir socialinių tinklų turinio kūrimo paslaugas. Praėjusiais metais ji viršijo 600 tūkst. eurų apyvartą.