Kaip rašo adweek.com, tai, atrodo, viena geriausių „Spotify“ reklamų, kuri nukreipta į 80-ųjų ar 90-ųjų paauglius. Ją kūrė Londone veikianti agentūra „Who Wot Why“.
Skirtingi kampanijos „Listen Like You Used To“ stendai pasižymi kontrastu: kaip šiuo metu 40–50 metų sulaukusi X karta savo jaunystėje mėgavosi muzika ir kokios yra nūdienos realijos.
Kūrybinės agentūros „Who Wot Why“ strateginis partneris Seanas Thompsonas tikina, kad mėgsta „Spotify“ dėl provokuojančių temų, kurias jie renkasi.
„Spotify“ rinkodaros vadovė Jungtinėje Karalystėje Olga Puzanova pabrėžia, kad agentūra „Who Wot Why“ su šia reklama puikiai atspindi muzikos platformos toną, be to, pasiekia ir tikslinę auditoriją.
„Chemiją tarp „Who Wot Why“ ir „Spotify“ pajautėme iškart. Jie supranta mūsų prekės ženklą, mūsų balsą. Pasirodo, kaip ir mes, jie naudoja kūrybišką pasakojimą, kad sukurtų ir suformuotų žmonių ryšius“, – komentuoja ji.
Konkretus kampanijos tikslas ir buvo pasiekti 1979–1999 metais paauglyste besimėgavusius jaunuolius. Įmonės atlikti tyrimai, kuriais jie rėmėsi, rodo, kad žmonių muzikos skonis, išvystytas paauglystėje, mažai pasikeičia ir suaugus. O tai reiškia, kad jei jums 1996-aisiais patiko „Spice Girls“, veikiausiai ir 2019 jų pasiklausysite.
Šiuo metu „Spotify“ kampanija veikia Jungtinėje Karalystėje – nors tai lauko reklama, bet kai kurios jų turi ir trumpus video formato atitikmenis.