Kaip rašo adweek.com, agentūra „Wieden + Kennedy São Paulo“ sukūrė pirmąjį savo darbą „Sprite“ prekės ženklui. Kampanijoje „Fresh Drops“ (liet. gaivūs lašai), skirtai Brazilijos rinkai, vaizduojamos neįprastos skaitmeninės animacijos.
Šios reklamos taikosi į didžiuosius Brazilijos miestus Rio de Žaneirą ir San Paulą bei juose gyvenančius žmones, kurie pakliūva į spūstis ar laukia vėluojančio viešojo transporto.
„Reklamos „Fresh Drops“ yra tarsi gurkšnis gėrimo „Sprite“. Jis neišspręs problemų, bet taps puikia atgaiva“, – sako agentūros „Wieden + Kennedy São Paulo“ kūrybos vadovas Renato Simões.
Ši kampanija pasirodys įvairiose platformose – nuo traukinių stočių, esančių Brazilijoje, ar miesto gatvių iki televizijos kanalų. Piko valandomis, kai eismas apsunkintas, reklamos pasigirs ir per radijo stotis.
Agentūra „Wieden + Kennedy São Paulo“ trumpus vaizdo klipus kūrė studijoje, tačiau bendradarbiavo su menininkais ir kūrėjais iš viso pasaulio. Jie prisidėjo prie kintančių personažų atsiradimo, netikėtų sprendimų ir sugyvintų vaizdų.
Strateginis kampanijos „Fresh Drops“ tikslas – sustiprinti „Sprite“ prekės ženklo įvaizdį Brazilijoje, užmezgant ryšį su jaunesne auditorija, kurią sunku pasiekti tradicinės reklamos priemonėmis.
„Mūsų tikslas – iš naujo apibrėžti tai, ką mes suvokiame kaip gaivumą. Auditoriją norime pasiekti pasitelkę jaunatvišką, nevaržomą ir netiesioginę kalbą“, – tikina „Sprite“ komunikacijos vadovė Brazilijoje Ana Carolina Santos.