„Pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija kasmet vadovaujasi rinkdama „Metų CMO“, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje per praėjusius metus. Nors apdovanojimas tik vienas, tikime, kad visi konkurso dalyviai yra rinkodaros lyderiai, kurie formuoja Lietuvos rinkodaros ir verslo kryptis bei tendencijas, tampa tvaraus ir etiško augimo pavyzdžiu verslui ir visuomenei. Todėl šį konkursą matome ir kaip turintį švietėjišką ir lyderystės misiją, kurioje svarbus kiekvieno Lietuvos marketingo vadovo indėlis“, – pranešime spaudai teigia LiMA valdybos pirmininkas, „BPN Lietuva“ direktorius Linas Šiautkulis.
Paskutinius dvejus metus tiek susidomėjimas rinkimais, tiek dalyvių skaičius labai išaugo – pernai paraiškas pateikė net 39 kandidatai. Anot LiMA valdybos narės, „Orkla Care“ rinkodaros ir komunikacijos vadovės Baltijos šalims Ornelos Ramašauskaitės, šis konkursas yra lyg gera galimybė ramiai pasitikrinti, ar judama teisinga kryptimi.
„Šie rinkimai yra geras būdas sustoti permąstyti savo ir rinkodaros vietą įmonės veikloje bei visame sektoriuje. Iš tiesų svarbu ne tik laimėti, bet ir reprezentuoti savo rezultatus bei įžvalgas – tai tiesiogiai prisideda prie rinkodaros vystymo, edukacijos ir įkvėpimo. O gero CMO be tokio lyderio mąstymo turbūt ir negali būti“, – įžvalgomis dalijasi O. Ramašauskaitė.
Ji ir L. Šiautkulis šiemet vėl bus rinkimų komisijoje, į kurios sudėtį įeis ir kiti LiMA valdybos nariai: „Mediapark“, partneris Andrius Kontrimavičius, „NFQ Technologies“, el. pašto rinkodaros skyriaus vadovas Matas Pocius, „Baltic Sandbox“ verslo plėtros vadovas Andrius Milinavičius.
Kviestiniai konkurso komisijos nariai – „Jaunasis Metų CEO’19“ UAB „Milsa“ generalinis direktorius Mantas Makulavičius, „Verslo žinių“ skaitytojų išrinktas „Metų CEO’19“ „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis, Personalo valdymo profesionalų asociacijos direktorė Aušra Bytautienė ir praėjusiais metais „LiMA Metų CMO“ tapęs „Volfas Engelman“ marketingo vadovas Mantas Matukaitis. Jis teigia, kad šis apdovanojimas buvo lyg įvertinimas už net penktadaliu augusį jo atstovaujamos kompanijos prekės ženklą.
„Būtent pernai jaučiau, kad per 2018 metus atlikome labai didelį darbą, kurį norėjosi kaip nors įsivertinti bendrame Lietuvos kontekste. Neslėpsiu, vyliausi patekti į tradiciškai renkamą „Metų CMO geriausiųjų dešimtuką”, tačiau minčių apie pergalę tuomet tikrai nebuvo. Žinoma, šis apdovanojimas ir graži statulėlė, kuri stovi ant mano darbo stalo, suteikia daugiau pasitikėjimo savimi, nors gal ir anksčiau šios savybės deficito nejutau. Tad atsakant į klausimą, ar buvo verta dalyvauti – tikrai taip“, – tvirtina M. Matukaitis.
Šiemet jis įgaus naujos patirties vertindamas kolegas, kurie, pagal konkurso taisykles, paraiškos pateikimo metu turi būti atsakingi už įmonės marketingo veiklas. Finalinis nominantų dešimtukas bus paskelbtas balandžio 3 dieną rengiamoje marketingo vadovų konferencijoje „LiMA CMO SUMMIT“. Konkurso nugalėtojas ir dar šešių skirtingų nominacijų prizininkai bus paskelbti „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password“ balandžio 22 dieną.
Marketingo vadovai, norintys dalyvauti „LiMA Metų CMO’20“ rinkimuose, yra kviečiami užpildyti konkurso dalyvio paraišką. Taip pat laukiamos ir rekomendacijos, kas yra vertas Metų vadovo titulo. Daugiau informacijos apie konkursą ir jo anketas galima rasti čia.