Naujos įvaizdinės kampanijos tikslas – aiškiai ir paprastai pristatyti didžiules „Latvenergo“ energijos gamybos apimtis, parodyti vartotojams, kad „Elektrum Lietuva“ yra ne tik tiekėjas, bet ir gamintojas.

„Esame energijos gamintojo lyderio Baltijos šalyse „Latvenergo“ grupės dalis ir remdamiesi statistiniais duomenimis galime drąsiai teigti, kad per pirmąjį šių metų pusmetį įmonių grupė sugeneravo daugiausiai elektros energijos iš visų Lietuvoje veikiančių elektros gamintojų. Be to, didžiąją dalį elektros gaminame pasitelkdami žaliąją energiją, pavyzdžiui, 70 proc. elektros energijos sugeneruojame naudodami vandenį. Didžiausias pagaminamos elektros kiekis neabejotinai svariai prisideda ne tik prie Lietuvos, bet ir prie viso Baltijos regiono energetinės nepriklausomybės“, – sako „Elektrum Lietuva“ komercijos direktorė ir valdybos narė Neringa Petrauskienė.

Neringa Petrauskienė

Bendrovė, tęsdama įsipareigojimą atsakingai komunikuoti apie savo teikiamas paslaugas, visą kampanijoje naudojamą informaciją grindžia tiksliais skaičiais – tam, kad komunikacinės žinutės gavėjui būtų pateikta tiksli ir abejonių nekelianti žinia.

„Mūsų komanda atliko išsamius skaičiavimus, kuriuos kartu nusprendėme pateikti pasitelkdami žaismingus palyginimus, pavyzdžiui, kiek elektros energijos „Elektrum Lietuva“ pagamina, kol laukiame žalio šviesoforo signalo. Siekėme, kad painūs ir sudėtingi elektros duomenys ar sąvokos nevargintų, todėl svarbiausią žinutę perteikėme paprastai ir suprantamai“, – sako N. Petrauskienė.

Pasak „Elektrum Lietuva“ atstovės, reklaminiame vaizdo klipe ir reklamjuostėse yra pateikiamos situacijos iš kiekvieno mūsų kasdienybės. Jos buvo pasitelktos tam, kad būtų kuo aiškiau suprantamas bendrovės pagaminamas elektros energijos kiekis – ir jis neabejotinai paliks įspūdį.

Šios kampanijos vizualinį pateikimą išpildžiusios kūrybinės reklamos agentūros „Ogilvy“ kūrybos vadovo Dominyko Žilėno teigimu, viso proceso metu buvo stengiamasi sukurti netikėtą ir akį atkreipiančią komunikacinę žinutę.

„Vienas svarbiausių šios kampanijos herojų – vanduo, nes hidroelektrinėse pagaminta elektros energija sudaro didžiausią „Latvenergo“ grupės pagamintos energijos dalį. Taip pat visose pasirinktose komunikacinėse priemonėse siekėme žaismingumo, iliustratyvumo bei aiškiai ir paprastai skaičių pagalba parodyti kiek daug elektros energijos pagaminama net tuomet, kai žmogus naršo telefone ar leidžiasi liftu“, – sako D. Žilėnas.

Nepriklausomo tiekėjo įvaizdinė kampanija tęsis iki lapkričio 4 dienos. Reklaminius klipus vartotojai išvys televizijos kanaluose, internete, kino teatruose, išgirs radijo eteryje ir „Spotify“ platformoje. Taip pat, vilniečiai miesto gatvėse sutiks ir du „Elektrum Lietuva“ papuoštus troleibusus.

„Elektrum Lietuva“ ir toliau sieks įsitvirtinti kaip vienas iš didžiausių, žaliausių ir daugiausiai dėmesio savo klientams skiriančių elektros energijos tiekėjų, kurį, Valstybinės energetikos reguliavimo tarnybos 2024 sausio 2 d. - 2024 rugpjūčio 5 d. ataskaitų duomenimis, renkasi 9 iš 10 tiekėją keičiančių klientų.