„Socialinių tinklų tendencijos rodo, kad ypač auga video turinio populiarumas. Be jo neįsivaizduojamas kokybiškas informacijos perdavimas. Mes nusprendėme pasirinkti konkrečią nišą – transliacijas iš restoranų bei kavinių ir tam sukūrėme originalią įrangą. Projektas nuo pirminės idėjos vystomas jau dvejus metus, o neseniai mus pasiekė informacija, kad pasaulio flagmanas „Facebook“ taip pat linksta į specialios įrangos kūrimą socialinių tinklų turiniui palaikyti. Laikome tai itin geru ženklu ir patvirtinimu, jog pasirinkome teisingą kelią,“ – sako „Live dinner“ vykdomoji direktorė Aistė Paškevičiūtė.

Viskas vyksta taip: norintys dalyvauti tiesiogiai transliuojamuose pokalbiuose turi iš anksto užsiregistruoti, pasirinkti laiką, vietą ir pokalbių temą, o jiems kalbantis kiti socialinio tinklo vartotojai gali rašyti komentarus, „mėgti“ ar dalintis patikusiais įrašais. Lietuvoje naujojo socialinio tinklo partneriais tapo restoranai „Jurgis ir Drakonas“, „AJ šokoladas“, „Grey“, „Meal Box“,„Carre“, „Kablys“, „Mano guru“, „Užupio kavinė“.

Nors panašias pramogas dažniausiai labiau mėgsta jaunimas, A. Paškevičiūtė sako, kad jie orientuojasi ne tik į šią auditoriją. „Jaunimas vienas iš mūsų pakankamai didelių segmentų, bet ne tik. Kita mūsų auditorija kaip tik yra žmonės virš 30 metų, jau šiek tiek įgiję gyvenimo patirties, socialiai aktyvūs, tai yra, linkę apsižvalgyti toliau savo daržo, pasižiūrėti, kas vyksta jų mieste, jų valstybėje, ir nori pasidalinti savo nuomone, nes jie ją turi iš savo sukauptos patirties. Mes labai norime pabandyti įtraukti ir juos“, - pasakoja ji.

O kam reikalinga atskira įranga, kai šiais laikais tapo įprasta tiesiogines transliacijas daryti tiesiog naudojantis išmaniuoju telefonu? „Asmeniškai aš nenoriu visos tos techninės dalies, žiūrėti, geras ar blogas vaizdas ar garsas, mane trikdo visi tie techniniai dalykai, ir tikiu, kad tokia esu ne vienintelė. O čia viskas paruošta, reikia tik ateiti ir naudotis“, - sako A. Paškevičiūtė.

Ji tikina nebijanti ir to, kad feisbukas gali pasiūlyti panašią alternatyvą. „Kiek žinau, tai, ką jie ruošia, labiau skirta namų naudojimui, galbūt labiau konkuruos su „Skype“, o mes turime siaurą ir konkrečią nišą“, - aiškino A. Paškevičiūtė, kurios nuomone, ateityje jų sukurtas tinklas galės plėstis ir už Lietuvos ribų.