Nuo gegužės 11 d. iki birželio 30 d. startuojanti Lietuvos turizmo rinkodaros kampanija „Break you screen routine in Lithuania“ – ne tik palaikomasis, bet ir strateginis „Keliauk Lietuvoje“ žingsnis. Agentūros duomenimis, kasmet Eurovizijos dainų konkursą stebi 180 mln. žiūrovų visame pasaulyje, 2019 metais jis buvo populiariausias Vokietijoje (8 mln.) ir Jungtinėje Karalystėje (7,7 mln), todėl bendradarbiavimas su „The Roop“ – vienas iš būdų pasiekti svarbiausias atvykstamojo turizmo rinkas.
„Konkurencinė kova dėl keliautojų Europoje darosi vis įtemptesnė – jau dabar žinoma, kad laisvai keliauti gali daugiau nei 50 mln. vakcinuotų ar persirgusių europiečių ir šis skaičius kiekvieną dieną auga. Atsižvelgiant į Lietuvos, kaip turistinės krypties, potencialą ir į esamą galimybę priimti persirgusius, vakcinuotus turistus be izoliacijos ar testavimo, turime reaguoti greitai, ieškoti priemonių pasiekti savo tikslinę auditoriją. Tą šiandieniniame kontekste galime padaryti su „Eurovizija“, – pranešime žiniasklaidai teigia „Keliauk Lietuvoje“ vadovas Dalius Morkvėnas.
„The Roop“ – užsienio žiniasklaidos ir europiečių akiratyje
Dar šių metų pradžioje grupė „The Roop“ LRT (Lietuvos nacionalinio radijo ir televizijos) apdovanojimuose buvo išrinkti metų ambasadoriais – žmonėmis, kurie pastaruoju metu labiausiai garsino Lietuvos vardą pasaulyje. Todėl „Keliauk Lietuvoje“ atstovai įsitikinę – jų indėlis į Lietuvos įvaizdžio kūrimą yra didžiulis, atlikėjai pažįstami užsienio žiniasklaidai ir yra pelnę europiečių simpatijas.
Kaip parodė ir Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės atlikta analizė, daugybę teigiamo pobūdžio pranešimų 2020 m. sugeneravo būtent grupė „The Roop“, jų pergalės alternatyviuose „Eurovizijos“ konkursuose. Todėl tolimesnis atlikėjų, prisidėjimas prie turizmo skatinimo ir žinomumo, pasak „Keliauk Lietuvoje, yra tikslingas žingsnis siekiant formuoti teigiamą šalies įvaizdį. Savo vaidmeniu turizmo kontekste grupės komandos nariai taip pat vertina teigiamai.
„Visa mūsų komanda labai džiaugiasi galimybe būti Lietuvos turizmo ambasadoriais ir savo kūryba, idėjomis, muzika prisidėti prie šalies įvaizdžio formavimo užsienyje. Lietuva – ypatingai graži šalis, savo gamta, kultūra, istorijos vingiais, galiausiai – kūrybiškais ir tvirtais žmonėmis, išsiskirianti iš viso Europos konteksto. Nuostabus jausmas nešti turizmo vėliavą – pakviesti atvykti patirti Lietuvą,“ – sako „The Roop“ lyderis Vaidotas Valiukevičius.
Europiečiai kviečiami pajausti, pamatyti ir išgirsti
„Keliauk Lietuvoje“ pavasario kampaniją užsienio keliautojams sudaro trys pagrindinės dalys, kurių bendra žinutė ragina ne tik palaikyti Lietuvos atstovus „Eurovizijoje“ bet ir pasibaigus pandemijos apribojimams, atsitraukti nuo išmaniųjų technologijų, virtualių patirčių bei leistis į tikrus potyrius Lietuvoje: praplaukti baidare miesto centre, leistis į gintarų Lietuvos pajūryje ar uogų Aukštaitijos miškuose paiešką, klausytis paukščių pokalbių Ventės rage, paklysti Kauno modernizmo istoriją menančiose gatvėse.
Visas šias siūlomas patirtis keliautojai jau dabar gali rasti puslapyje Lithuania.Travel ir susipažinti su patyrimams įkvepiančiais vaizdo klipais. Kaip tik pirmasis jų kviečia išgirsti Lietuvą – pritildyti išmaniųjų įrenginių pranešimus ir sutelkti dėmesį į tikrus garsus: ošiančią jūrą, skambančius vienuolyno varpus, girgždantį smėlį, vėjo plazdenamas jachtos bures.