Laura Garunkštytė, ISM Executive School rinkodaros vadovė, teigia, jog šiandienos vadovas
susiduria su spaudimu būti visų sričių ekspertu, žinoti visus atsakymus, neklysti ir neklausti.
Tačiau abejonė yra būtina sąlyga tobulėti – juk neklystančiojo rolė vargina, o, kai lyderystė nebedžiugina, nebelieka ir prasmės.
„Vadovai yra progreso nešėjai. Tačiau pokyčio organizacijoje kūrimas pirmiausia reikalauja netradicinio požiūrio, unikalių, naujų, netgi keistų idėjų sukūrimo ir įgyvendinimo. Būti kitokiu reikia drąsos, norint paklausti – išminties, siekiant išbandyti – užsispyrimo. Tad kampanijos vizualioji dalis – ant galvos stovintys ar tai daryti bandantys vadovai – įkūnija išėjimą už savo komforto zonos ribų, eksperimentavimą – nesvarbu, sėkmingas jis ar ne, ieškojimo procesą ir savo ribų peržengimą. Mūsų kampanija simbolizuoja drąsą imtis keistų, ne visuomet populiarių sprendimų ir išbandyti naujus kelius. O šie ieškojimai dažnai prasideda tuomet, kai sau pripažįstama, kad „aš visų atsakymų neturiu“, – sako L. Garunkštytė.
ISM Executive School rinkodaros vadovė prideda, kad kitas kampanijos tikslas – Lietuvos vadovams priminti, kad mokymosi, klausimų ir ieškojimo procese jie yra ne vieni, juk ISM
Executive School – didžiausia besimokančių vadovų bendruomenė Lietuvoje, vienijanti per 3
tūkst. lyderių.
„Vadovai neretai susiduria su vienišumo problema, kuomet jų sprendžiami klausimai reikalauja unikalios patirties, kurią dažnai turi tik kitas lyderis. Jau 20 metų esame mokymosi partneris Lietuvos vadovams ir kartu su jais žengiame tobulėjimo kelionėje. Todėl visus bendruomenės narius kviečiame prisiminti savo mokymosi kolegas, studijose sutiktus bendražygius, nebijoti jiems paskambinti ar pakviesti kavos, drauge kelti klausimus, dalintis dvejonėmis bei nenustoti mokytis”, – sako L. Garunkštytė.
Įvaizdinę reklaminę kampaniją ISM Executive School kūrė ir įgyvendino su kūrybine agentūra „Autoriai“.
Pasak agentūros įkūrėjos ir strategės Giedrės Onos Šileikytės, nuo pat pradžių buvo siekiama, kiek įmanoma tiksliau papasakoti istoriją, kas yra ISM Executive School, ir akcentuoti esmines prekės ženklo savybes.
„Mums buvo svarbu išskleisti, kaip ISM Executive School padeda vadovams augti, eiti į priekį, keistis, parodyti, kaip šios studijos sujungia visą didelę bendruomenę į vieną bendrą, įkvepiantį vardiklį. Kartu labai nenorėjome kurti iliuzijos, kad vadovų studijos labai paprastos, ranka pasiekiamos, nes taip nėra – tapti vadovu reikia mokytis, daug ir nuolat. Tai nėra savaitgalio ar
dviejų kursai, tam reikia pastangų, laiko ir – ryžto“, – sako G. O. Šileikytė.
Komunikacijos strategės teigimu, naujoji kampanija – apie atvirus, drąsius, saviironiškus bei žemiškus vadovus. Žmones, iš kurių organizacijos ir komandos neretai vis dar tikisi visų atsakymų, tačiau vadovai yra patyrę tokių situacijų, kai neturėjo konkretaus sprendimo ir nežinojo, ką daryti.
„Siekiame žvilgtelti į tą momentą, kai vadovas išdrįsta pripažinti savo nežinojimą ir pasiryžta ieškoti būdų, kaip išspręsti susiklosčiusią padėtį. Man nuoširdžiai atrodo, kad visažinystės bokštuose sėdinčių vadovų era eina į pabaigą. O taip pat džiugu, kad būtent Lietuvoje veikianti vadovų mokykla savo įvaizdžiui pasirenka drąsią, jokiems kategorijos kanonams nepaklūstančią žinutę – drąsą nežinoti“, – sako G. O. Šileikytė.