„Eurovaistinės“ valdybos pirmininkė Ingrida Damulienė teigia, kad nors nuolat atliekamo klientų pasitenkinimo aptarnavimu rodiklis įmonėje yra aukštas ir atitinka geriausiai pasaulyje vertinamų bendrovių lygį, vis dar pasitaiko atvejų, kai po apsilankymo vaistinėje žmonės kreipiasi klausdami, ar konkretus aptarnavimas atitiko įmonės bendravimo su klientais standartą.
„Siekiame, kad klientų aptarnavimas taptų esminiu mūsų išskirtinumu prieš kitas vaistines. Tobulėti be klientų įsitraukimo kur kas sunkiau. Gerbiame ir skatiname vaistininkus turėti savo klientus, pažinti juos, bendrauti ne tik šiems susirgus, bet ir tada, kai trūksta patarimo kaip jaustis gerai, atrodyti gražiai. Ši programėlė yra viena iš priemonių akimirksniu sužinoti, ką dar turime daryti, jog klientams lankytis „Eurovaistinėje“ būtų malonu ir naudinga“, - pranešime žiniasklaidai sako I. Damulienė.
Programėlės „Sype“ įkūrėjas Dominykas Karpovič sako, kad tai visiškai nauja galimybė klientui palikti savo atsiliepimą, o įmonei, už grįžtamąjį ryšį suteikti padėką. Programėlė kol kas naudojasi keli restoranai, kurortai bei populiarios Vilniaus vietos, tokios kaip „Piano Man“, „Champagneria“, „Alchemikas“, „Vėjai“, „Crustum“ tinklas ir prekybos centras „GO9“.
„Šiuo metu vyksta derybos su degalinių tinklu „Circle K“ ir oro uostais. Taip pat programėlę testuoja Vilniaus miesto rajono savivaldybė. Norime pritaikyti „Sype“ ir Palangos miestui, kad jie turėtų galimybę naudoti ją ne tik kavinių ar restoranų tobulinimui, bet ir paties miesto augimui“, - planais dalinasi Dominykas Karpovič.
Programėlė veikia grįžtamojo ryšio principu. Ją atsisiuntęs žmogus, pasirinkęs vietą, kurioje lankėsi, gali įvertinti kiekvieną konkrečią „Eurovaistinę“ ir papildomai laukelyje parašyti komentarą. Ši informacija keliauja įmonės atsakingiems darbuotojams ir jie gali sureaguoti bei sisteminti šiuo atsakymus. Atsisiųsti programėlę galima čia.