„Labai džiaugiuosi, kad jau pirmąją „Vienaragiai LT“ gyvavimo savaitę prie komandos jungiasi tokios aukštos kvalifikacijos ir didelę patirtį turintis technologijų komunikacijos specialistas. Apie sektoriaus pergales ir iššūkius komunikuosime daug ir nuolat, todėl esu rami šią sritį patikėdama Martynui“, – pranešime žiniasklaidai cituojama asociacijos „Vienaragiai LT“ CEO Inga Langaitė.
„Mano svajonė išsipildė – pagaliau galiu prisijungti prie asociacijos, apie kurios būtinybę Lietuvai mąsčiau ne vienerius metus. Savo karjerą komunikacijoje prieš 20 m. pradėjau parašęs išsamų tyrimą apie startuolių kūrimo sąlygas Lietuvoje ir Europoje.
Per šį laiką Lietuvos startuolių ekosistema pasikeitė neatpažįstamai, bet vis dar egzistuoja tam tikrų trukdžių, kuriuos aktyviai spręsime ir, neabejoju, kad savo pasieksime. Daug optimizmo suteikia pačios startuolių bendruomenės aktyvumas, kuris tiesiog sužydėjo įsteigus asociaciją“, – sako „Vienaragiai LT“ komunikacijos vadovas Martynas Rusteika.
Pasak jo, asociacija „Vienaragiai LT“ vykdys atvirą ir dinamišką dialogą su šalies valdžios institucijomis ir švietimo sistemos dalyviais, skatins ir palaikys jaunimo enterprenerystės iniciatyvas, telks startuolių bendruomenę ir populiarins jos pasiekimus.
Martynas Rusteika anksčiau yra dirbęs „Verslo žinių“ Užsienio naujienų apžvalgininku, 17 m. darbavosi vienoje didžiausių Lietuvos viešųjų ryšių agentūroje „Headline“ (buvusi BVRG), paskutiniu metu rūpinosi BOD GROUP, „SoliTek“, „Solarbank“ ir „Bod Lenses“ kompanijų komunikacija.
Apie „Vienaragiai LT“:
Asociaciją įsteigė 7 didieji šalies startuolių ekosistemos dalyviai: „Vinted“, „Hostinger“, „Bored Panda“, „Omnisend“, „Kilo.Health“, „Tesone“t, „Tech Zity“. Asociacijos misija – siekti spartesnės Lietuvos startuolių ekosistemos plėtros, telkti ją bei spręsti švietimo ir talentų pritraukimo klausimus, populiarinti jaunimo entreprenerystės iniciatyvas.
2020 m. Lietuvoje veikė 651 startuolis, kuriame bendrai dirbo 10.244 žmonės. Vidutinis sektoriaus darbuotojų atlyginimas siekia 2700 EUR. Sektoriaus įmonės iš viso 2020 m. sumokėjo 126 mln. EUR mokesčių. Startuoliai pasižymi itin dideliu metiniu verslo augimu ir įprastai turi potencialo tapti stipriausiomis išsivysčiusių ekonomikų bendrovėmis, kokiomis jau tapo „Google“, „Facebook“, „Twitter“ ir kt.