„Mūsų platforma nuosekliai auga, taip pat matome ir didelį dar neišnaudotą rinkos potencialą, todėl natūraliai kilo poreikis stiprinti savo komandą. Džiaugiamės, kad prie mūsų prisijungė patyrusi marketingo vadovė, kurios įgūdžiai ir žinios padės siekti naujų tikslų“, – pranešime žiniasklaidai cituojamas Tadas Norušaitis, „LastMile“ direktorius ir bendraįkūrėjas.
I. Balkevičiūtė bus atsakinga už „LastMile“ platformos marketingo strategijos kūrimą ir įgyvendinimą, taip pat vidinės marketingo komandos formavimą, marketingo veiksmų koordinavimą su išorės agentūromis bei platformos partneriais.
„Man džiugu prisidėti prie ambicingos startuolio komandos. Tikiu, kad darbas startuolyje suteikia naujų galimybių ir atveria plačias perspektyvas pritaikyti mano įgytą patirtį ir toliau stiprinti pozicijas rinkoje, sėkmingai vystyti veiklą ir kartu drąsiai įveikti visus iššūkius“, – sako I. Balkevičiūtė.
Naujoji „LastMile“ marketingo vadovė I. Balkevičiūtė prieš tai ėjo „Barboros“ rinkodaros vadovės pareigas.
Startuolio „LastMile“ platforma šiuo metu turi daugiau nei 200 tūkst. registruotų vartotojų. Per metus „LastMile“ augo net 35 proc. Net 90 proc. pirkėjų prekes įsigyja su pristatymu per kelias valandas. Jie gali rinktis produktus iš daugiau nei 30 partnerių parduotuvių, o asortimentą bendrai sudaro daugiau kaip 40 tūkst. prekių. Prekybos tinklas „Iki“ 2021 m. rugsėjo mėn. įsigijo startuolį „LastMile“ po sėkmingo, daugiau nei pusantrų metų trukusio, bendradarbiavimo.