2012 metų rudenį dizainerio Roberto Kalinkino drabužių reklamos kampanijoje vaizduoti jaunas ilgaplaukis vyras ir moteris balta suknele.

Šalia jų skelbti užrašai: „Jėzau, kokios tavo kelnės!“, „Marija brangi, kokia suknelė!“ ir „Jėzau Marija, kuo čia apsirengę!“.

Skundų sulaukusi tuometinė Valstybinė ne maisto produktų inspekcija reklamos kūrėjams skyrė baudą, o teismai konstatavo, kad reklama akivaizdžiai kertasi su visuomenėje galiojančiomis moralės nuostatomis.

Reklamos kampanijos autoriai Strasbūro teismui skundžiasi, kad Lietuva apribojo saviraiškos laisvę. Jie teigia, kad Lietuvoje nėra valstybinės religijos, todėl nė vienas tikėjimas negali būti laikomas visuomenės moralės šaltiniu, o dalies tikinčiųjų įsižeidimas nėra pakankamas pagrindas uždrausti reklamą.

Europos Žmogaus Teisių Teismas nagrinėja, ar Europos šalys laikosi Europos žmogaus teisių ir pagrindinių laisvių apsaugos konvencijos.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (12)