Darbdavio komunikacija ir naujų darbuotojų pritraukimas – iššūkis kurį sprendžia daugelis įmonių, taip pat ir viešasis sektorius.

„Mūsų vertybinis noras prisidėti prie šalies institucijų įvaizdžio stiprinimo dažniausiai nulemia apsisprendimą dalyvauti tokiuose konkursuose. Tai būna ir puiki kūrybiškumo mankšta: kaip su mažiausiais resursais pasiekti geriausią rezultatą“, – sako „Berta&Agency“ vadovė Berta Čaikauskaitė.

Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) darbdavio įvaizdžio formavimo kampanijos tikslas – pakviesti patriotiškus, ambicingus Lietuvos piliečius kandidatuoti ir prisijungti prie STT agentų komandos.
„STT norėjo sustiprinti institucijos, kaip potencialaus darbdavio įvaizdį, pabrėžti Tarnybos veiklos svarbą valstybės mastu, iškomunikuoti pagrindines vertybes ir kiekvieno agento indėlį kuriant skaidrią Lietuvą.

Pasinaudoję STT pareigūnų statuso – agentų – išskirtinumu, ėmėmės kurti pagrindinį kampanijos elementą – vaizdo įrašą, kurio esminė žinutė – galimybė prisijungti prie realų pokytį kuriančios STT agentų komandos. Naujai prisijungę pareigūnai Tarnyboje įgalins savo talentus ir išvien veiks Lietuvos labui“, – vaizdo įrašo idėją pristatė projekto vadovė Sigita Daubarė.

Idėją perteikti buvo patikėta profesionaliai aktorei Eglei Špokaitei-Dapšienei, kuri įtaigiai perdavė pagrindinę kampanijos žinutę apie institucijos tikslus ir vertybes.

Vaizdo įrašo koncepto įgyvendinimas buvo patikėtas partneriams „Kinobitė“, jo stilių ir aktorės įvaizdį kūrė drauge su „Berta&Agency” jau kelis mėnesius dirbanti įvaizdžio komunikacijos ekspertė Meda Jonaitytė.

Integruota STT darbdavio įvaizdžio formavimo kampanija apima ir reklamą naujienų portaluose, kino teatruose, „YouTube“ platformoje ir pan.