„Daryti viską teisingai dar nereiškia, kad darai gerai. Pagauti auditoriją, kuri neatėjo į varžybas arba atėjo į varžybas, bet tikisi ne jų, reikia kūrybiškumo. Reikia šokti ne per kliūtis, bet aukščiau bambos, išsimušant iš kasdienybės ir darant netradiciškai“, – kalbėjo kūrybininkas ir pristatė keletą įgyvendintų sėkmingų kampanijų.
„Ne tam, kad pasigirčiau, bet norėdamas parodyti, kokie faini mūsų klientai, kurie išdrįso su mumis šokti aukščiau bambos, – pažymėjo. – Šuoliai nėra tik šuoliai per problemas. Nesame bėdžių valstybė, kad komunikuotume tik tada, kai reikia. Galime komunikuoti, kad ką nors sužavėtume, įkvėptume, pristatytume ne tik savo produktus, bet ir viziją, mąstymą ir t.t. Todėl šuoliai gali būti tiesiog estetiški ar kviečiantys šokinėti kartu.“