„AG“ technologija leidžia automatizuoti garantuoto kiekio internetinių reklamos kampanijų užsakymus. Tai – dalis „Adform“ Publisher Edge platformos, skirtos reklamos tiekėjams, kuri pakeičia lėtą ir sudėtingą tiesioginę prekybą automatizuodama reklamos pirkimo ir pardavimo procesą. „AG" leidžia reklamuotojams ir reklamos agentūroms surasti, derėtis ir pirkti geriausią reklamos leidėjo inventorių. Procesas vyksta naudojantis vieninga vartotojo sąsaja, todėl sutaupomas laikas ir reklamos tiekėjams suteikiama galimybė populiarinti naujus inventorių derinius.
„AG“ leidžia klientams sėkmingai kurti efektyvias, mobilias ir video reklamos kampanijas, kurios pasiekia kompiuterių bei mobiliųjų įrenginių vartotojus. Taip pat ši technologija suteikia prieinamumo prognozes bei detalias ataskaitas, o tai leidžia klientui gauti vertingas įžvalgas iš beprasidedančios, vykstančios ir pasibaigusios kampanijos statistikos.
Suomijos įmonių konsorciumas, kurį sudaro „Sanoma Corporation“, „Alma Media Corporation“, „Otavamedia Ltd“, „Aller Media Oy“, „A-lehdet Oy“, „MTV Oy“, „KSF Media Ab“, „Kaleva365 Oy“, „Improve Media Oy“ ir „Keskisuomalainen Oyj“ teigia, kad šis sprendimas sprendimas leis efektyviau ir skaidriau pirkti ir parduoti skaitmeninę reklamą, o bendras įrankis, pagreitinantis užsakymo bei pirkimo procesą, yra itin laukiamas reklamos pirkėjų. Tikimasi, kad šis įrankis padės kovoti su augančia grėsme, kurią kelia globalios paieškos sistemų ir socialinių tinklų savininkai, kurie ima įsiterpti tarp reklamos tiekėjų ir reklamuotojų.
„Be galo džiugu, kad vietiniai reklamos tiekėjai sutelkė jėgas ir nusprendė pasirinkti bendrą įrankį „AG“ savo kampanijoms. Jau kurį laiką buvo jaučiamas poreikis greitam užsakymo ir pirkimo procesui, todėl mes nekantraujame pradėti naudoti šią naują platformą. Tai – rinkoje itin lauktas patobulinimas“, – sako reklamos agentūros „Dagmar“ Vyriausiasis technologijų vadovas Antti Kallio.
„Mūsų tikslas – supaprastinti reklamos pirkimo erdvę ir ją padaryti efektyvesne. „AG“ išvystymas vyksta globaliu lygmeniu, todėl džiugu matyti, kad Suomijos reklamos kompanijos ir agentūros skatina šį procesą pasitelkdamos „Adform“ žinias ir patirtį“, – džiaugiasi reklamos agentūros Suomijoje „Sanoma“ Komercijos direktorius Hans Edin.
„Šia sąjunga suomių reklamos tiekėjai puikiai parodė, kaip svarbu reklamos tiekėjams susiburti norint pateikti sprendimą, kuris būtų lengvai naudojamas ir tuo pačiu metu būtų veiksmingas ir konkurencingas. Tai pirmasis žingsnis tęsiant skaitmeninės reklamos pirkimo proceso automatizavimą ir taip užpildant tarpą tarp skaitmeninės ir tradicinės reklamos kanalų, tokių kaip lauko, spaudos bei televizijos reklama. Mes tikimės, jog žingsnis taps virsmo tašku, kuris išlaisvins ir įgalins, o ne apribos ir apsunkins reklamos pirkimą“, – sako „Adform“ rinkodaros vadovas Martin Stockfleth Larsen.