Reelsai anuomet buvo nišinis ir vartotojų menkai pažįstamas „Instagram“ žanras. Kai kam jis iki šiol yra kietas riešutėlis, o G. Kaltauskė čia nardo kaip žuvis vandenyje. Kurdama reelsus ji dalijasi sukauptomis žiniomis, atradimais ir patarimais, kaip kuo efektyviau išnaudoti Instagramo siūlomus naujus įrankius.
Susikūrė ir profesiją, ir darbo vietą: klientų užsakymai – mėnesiui į priekį, pajamos – didžiausios gyvenime
1Darbas distribucijoje, logistikoje, teisme ir, galiausiai, grožio srityje klaipėdietei trijų vaikų mamai Giedrei Kaltauskei neprilipo. „Mano patarimas vienas – bandyti visas širdžiai mielas idėjas, kol nebeliks klausimų. Kol nepabandysite, nesuprasite, ar ta „svajonių“ veikla iš tikrųjų teiks malonumą. Niekada ne vėlu – ir aš esu geriausias pavyzdys. Savo mylimą darbą atradau būdama virš 30-ties“, – pasakojo G. Kaltauskė. Pirmieji jos žingsniai Instagrame atrodė lyg žaidimas, smagus hobis, tačiau greitai tapo darbu ir pragyvenimo šaltiniu. Maža to, palyginti su ankstesniais paskutinis užsiėmimas atneša netgi didžiausią finansinę naudą. G. Kaltauskė džiaugiasi, kad su pasirinkta tema – reels formato video filmukais – pačiu laiku įšoko į traukinį.