Ankstyvą pirmadienio, lapkričio 25 d., rytą visą Lietuvą sudrebino žinia apie Vilniuje nukritusį lėktuvą. Socialiniuose tinkluose pasipylė spėlionės apie tai, kas vyksta, įvairių versijų svarstymai, žmonės dalinosi nuotraukomis, video, dažnai – ir jokio pagrindo neturinčiais gandais.
„Vėliau diskusijose teko girdėti ir prisipažinimų, kad kai kurie, pamatę šią naujieną socialiniuose tinkluose, pagalvojo, kad tai – plintanti melagiena. Tokiu atveju žmonės ieško patikimų žinių, patvirtinimo, kas iš tiesų vyksta ir, kaip matėme nuo pat ryto iš milžiniškų skaitytojų srautų, jie atėjo to ieškoti į „Delfi“, kur nuo pat ryto skelbėme visas naujausias, bet tik atsakingai patikrintas naujienas“, – sakė Rasa Lukaitytė-Vnarauskienė, „Delfi“ vyr. redaktorė.
Ji taip pat dėkojo visiems skaitytojams, kurie dalinosi informacija, siuntė nuotraukas, filmuotą medžiagą: „Esame visos Lietuvos naujienų portalas ir dar kartą įsitikinome bendruomenės svarba, kai žmonės pas mus atėjo ne tik skaityti, bet ir pasidalinti žiniomis su kitais“.
Interneto rinkos tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, „Delfi“ pirmadienį sulaukė 692 tūkst., 15 min.lt – 569 tūkst., tv3.lt – 544 tūkst., lrt.lt – 445 tūkst., lrytas.lt – 423 tūkst. realių vartotojų.
„Delfi“ yra tas naujienų portalas, kurį žmonės prisimena pirmiausiai. Kaip parodė 2024 m. birželį „Spinter“ atliktas tyrimas, pagal šį rodiklį (angl. Top of mind) „Delfi“ siekė 55 proc., kai antroje vietoje esantis „15min.lt“ – 14 proc., trečią ir ketvirtą vietą pasidalinę „lrytas.lt“ ir „lrt.lt“ – po 8 proc.
Naujienų portalas „Delfi“ griežtai laikosi politikos skelbti tik patikrintas, skirtingų patikimų šaltinių patvirtintas naujienas. Be to, „Delfi“ taip pat veikia rubrika „Melo detektorius“, kurioje, naudojantis moderniais technologiniais sprendimais ir dirbant profesionaliems žurnalistams, tikrinama ir aiškinama internete sklindanti galimai melaginga informacija.