Sveikatai dėmesys – nedelsiant

„Sveikata, ūmus negalavimas ar planuojama chirurginė operacija, yra tai, kas palaukti negali. Susidūrę su sveikatos sunkumais patiriame ne tik fizinius simptomus, bet dažnai ir nerimą ar nežinios jausmą, todėl patikimus atsakymus į svarbius klausimus norime gauti čia ir dabar. Tai matome ir girdime dirbdami su pacientais, tai rodo ir atlikti visuomenės nuomonės tyrimai, o greitis – kaip ir patikima gydytojų komanda bei moderni įranga – viena pagrindinių mūsų centro stiprybių, kuri ir tapo kampanijos ašimi“, – pasakoja „Hila“ Medicinos diagnostikos ir gydymo centro vadovas Deividas Praspaliauskas.

Daugeliui atpažįstamos situacijos

Televizijos eteriui, skaitmeninėms ir tradicinėms reklamos erdvėms pritaikyta kampanija susideda iš penkių skirtingų siužetų, kuriuose jautriai pasakojamos daugeliui gerai atpažįstamos žmonių istorijos. Jose galima išvysti brandžia porą, nekantriai laukiančią susitikimo su po pasaulį išsibarsčiusiais vaikais ir anūkais, jauną merginą, tikrinančią telefoną po darbo pokalbio, vaikiną, skaičiuojantį dienas iki naujo mėgstamo serialo sezono pradžios, mamą su vaiku, planuojančius savaitgalį pas senelius, sportininką, laukiantį teniso varžybų.

Nors herojai, regis, labai skirtingi – visus juos vienija tai, kad susidūrus su sveikatos klausimais – ramiai laukti susitikimo su gydytoju nė vienas jų negali.

Skirtingi klausimai, bet vienoda svarba

Šiųmetę „Hila“ reklamos kampaniją kūrė ir įgyvendino rinkodaros ir prekių ženklų strategijos vystymo konsultantė Lina Giedrė su kūrybine komanda. Vaizdo klipų ir foto siužetus sukūrė žinomas šalies fotografas Tomas Kauneckas.

Pasak L. Giedrės, pasirinkti herojai ir jų pasakojamos istorijos atspindi ne tik kertines diagnostikos ir gydymo centro paslaugas: gydytojų konsultacijas, chirurgines operacijas, šeimos mediciną, diagnostinius tyrimus, reabilitaciją, bet ir skirtingas auditorijas bei joms aktualius klausimus. „Rūpinimasis sveikata svarbus visiems. Skirtingais gyvenimo etapais kiekvienam iš mūsų aktualios vienokios ir kitokios medicinos paslaugos – nuo profilaktinio ištyrimo iki operacijos ir savalaikės reabilitacijos“, – įžvalgomis dalijasi L. Giedrė.

Reklaminių epizodų herojais antrus metus iš eilės tapo patys „Hila“ darbuotojai, šįkart nusimetę baltus gydytojų chalatus ir įsikūniję į paprastų kiekvienam gerai atpažįstamų tipažų vaidmenis.

„Hila“ kampanija

Pernai „Hila“ įgyvendino įvaizdinę kampaniją, skirtą pristatyti naujam pavadinimui, kurioje herojais taip pat tapo gydymo įsitaigos komanda.

Jau metus „Hila“ pavadinimu žinomas Medicinos diagnostikos ir gydymo centras – prieš 30 metų Vilniuje, V. Grybo gatvėje įkurta viena pirmųjų šalyje privačių medicinos įstaigų, kuri toliau auga ir plečia sveikatos priežiūros paslaugų spektrą. 2023 m. atvėrė du naujus padalinius sostinėje – „Hila“ Šeimos medicinos centrą Laisvės pr. ir „Hila“ Reabilitacijos ir sporto medicinos centrą Lvivo g.