Šia sutartimi bus sklandžiai pratęsiama lauko reklamos įmonės ir Talino partnerystė, prasidėjusi 2007 m. Sutartis apima 1 200 viešojo transporto laukimo paviljonų, 34 savaime išsivalančių viešųjų tualetų ir 141 informacinės vitrinos įrengimą bei nuolatinę priežiūrą. Kai kurie iš minėtų statinių Talino centre bus skaitmenizuoti. „JCDecaux Eesti OÜ“ įsipareigoja rūpintis šių gatvės statinių tvarkymu.
Pasak Talino mero Mihhailo Kõlvarto, toks viešasis pirkimas Estijoje buvo pirmasis, kai perkančioji šalis laikė statinio dizainą ir kokybę svarbesniais už kainą. „Bendradarbiaudami su konkursą laimėjusia „JCDecaux Eesti OÜ“ siekiame turėti kokybiškus ir keleiviams patogius gatvės statinius, sukurtus specialiai Talinui, o viešąsias erdves papildyti plačiai prieinamais viešaisiais tualetais, tokiais svarbiais miestui“, – sako M. Kõlvartas.
„JCDecaux“ bendrai valdantis generalinis direktorius Jeanas-Francois Decaux teigia: „Talinas yra svarbus ir modernus technologijų centras, populiari turistų lankoma vieta, o šiemet ir Europos žalioji sostinė. Labai džiaugiamės galėdami tęsti ilgalaikę partnerystę su Estijos sostine, siūlydami aukštos kokybės produktus ir paslaugas miesto gyventojams bei svečiams. Viešųjų pirkimų procese galutinis konkurso vertinimas buvo 100 proc. paremtas nefinansiniais kriterijais, tokiais kaip dizainas, funkcionalumas ir kokybė, o šiuos reikalavimus geriausiai galėjo užtikrinti „JCDecaux“. Ši sutartis yra puikus pavyzdys, kad mūsų įmonės kuriamas gatvės statinių verslo modelis yra glaudžiai susijęs su miesto kraštovaizdžio gražinimu ir aukščiausios klasės nemokamų paslaugų prieinamumu mokesčių mokėtojams.“
Pasak J. F. Decaux, ši sutartis užtikrins sėkmingos strategijos tęstinumą, įmonė galės sutelkti dėmesį į aukščiausios kokybės reklamos tinklus, teikti naudingas paslaugas miestiečiams, o klientams pasiūlyti unikalias ir kokybiškas reklamos galimybes. „Ši sutartis leis augti mūsų rinkos daliai, Estijoje šiuo metu bendrame reklamos išlaidų kontekste ji siekia daugiau nei 5 proc.“, – tvirtina J. F. Decaux.
„JCDecaux“ turi lauko reklamos kanalų 80-yje pasaulio šalių ir kasdien pasiekia 850 mln. žmonių auditoriją. Įmonės verslo modelis, sukurtas 1964 m., jungia tris esmines grandis: miestą, miestiečius ir prekės ženklus. „JCDecaux“, gaudama pajamas už lauko reklamą, gali finansuoti miestui ir jo gyventojams aktualius produktus bei paslaugas, tokias kaip viešojo transporto laukimo stotelės, viešieji tualetai, dviračių dalijimosi sistemos ir kt. Įmonė rūpinasi šių paslaugų dizainu, tobulinimu, priežiūra ir perdirbimu. Todėl vis labiau augantiems miestams gali pasiūlyti tvarius sprendimus, o prekių ženklams – išskirtinę galimybę pasiekti kasdien miestų gatvėmis judančią auditoriją.