Kaip skelbiama „Kantar TNS“ apžvalgoje, bendrai reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 metų dešimties mėnesių duomenis, Lietuvoje augo 12,6 proc. Reklamos televizijoje trukmė, lyginant 2018 ir 2017 metų sausio-spalio mėnesių duomenis, paaugo 14,1 proc. Per dešimt 2018 metų mėnesių televizijoje buvo ištransliuoti 1 milijonas 786 tūkstančiai reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys smuktelėjo 2,9 proc. Laikraščiuose buvo išspausdinta 7 milijonai 303 tūkstančiai kvadratinių centimetrų reklamos, reklamos plotas augo 3,9 proc. Žurnaluose reklamos plotas krito 12,8 proc. ir sudarė 4 milijonus 163 tūkstančius kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per 2018 metų sausį-spalį transliavo 7 milijonus 941 tūkstantį sekundžių reklamos ir tai buvo 14,2 proc. reklamos daugiau negu per 2017-ųjų dešimt mėnesių.

Per 2018-ųjų metų sausį-spalį, lyginant su 2017 metų tuo pačiu laikotarpiu, banerinės interneto reklamos gross (tai reklamos skelbimo žiniasklaidoje išlaidos, skaičiuojamos naudojant oficialius žiniasklaidos tiekėjų kainininkus, neatsižvelgiant į jokias galimas apimties ar kitas nuolaidas, kurias žiniasklaidos tiekėjai gali suteikti reklamos užsakovams) išlaidos didėjo 7,9 proc.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, palyginus 2018 ir 2017 metų sausio-spalio mėnesių duomenis, nukrito 2,5 proc. Vidutiniškai per dieną lauko reklamos stenduose buvo 16,5 tūkstančių m² reklamos. Jeigu įvertintume lauko reklamos agentūrų „Neoreklama“ ir „Reklamos arka“ reklamos kampanijų plotus, kurios papildė lauko reklamos duomenis šiais metais, vidutinio vienos dienos ploto augimas siektų 41,8 proc.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų buvo užklijuota beveik 30 tūkstančių reklaminių lipdukų. Lyginant su 2017 metų dešimties mėnesių rezultatais, Fillboard reklamos kiekis nesikeitė.

Kino reklama išaugo 25,3 proc. Šiais metais prieš kino filmus buvo parodyta 584 tūkstančiai reklaminių klipų.

„Analizuojant šių metų dešimties mėnesių reklamos monitoringo duomenis ir juos lyginant su 2017 metų tuo pačių laikotarpiu, labiausiai augo išmaniosios stebėjimo paslaugos ir nealkoholinių gėrimų gross reklamos. Po tris kartus išaugo visureigių ir kavos reklamos išlaidos“, – skaičiuoja „Kantar TNS“ reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Per šių metų sausį-spalį labiausiai mažėjo populiariosios muzikos koncertų, festivalių (36 proc.), skalbimo priemonių (23 proc.), šokoladinių batonėlių (23 proc.) gross reklamos biudžetai.

Per šių metų sausį-spalį reklamuotojų sąraše reklamos išlaidas labiausiai, po 2 kartus, didino „Bitė Lietuva“, „Eurovaistinė“ ir „Paulig“.

Šiemet 34 proc. mažėjo tarptautinio reklamdavio „Unilever“ reklamos biudžetas. Po 18 proc. gross reklamos išlaidas mažino „Glaxo SmithKline“ ir „Norfos mažmena“.

Duomenys pateikiami tik išTNS LT“ registruojamų žiniasklaidos priemonių sąrašo, o tai sudaro (ekspertinis vertinimas): TV – 98%, spauda – 90%, radijas – 90%, lauko reklama – 85%, kino (reklaminiai klipai) reklama – 85%, interneto banerinė reklama 80%, fillboard reklama – 100% reklamos rinkos apimties.