Pastaruoju metu siuntų bendrovė žengė reikšmingus žingsnius plečiant verslo apimtis: pristatė bekontakčius paštomatus bei išplėtė jų tinklą visose Baltijos šalyse. Prieš du mėnesius iš Rygos oro uosto į Hong Kongą pakilo pirmasis „Venipak“ lėktuvas, skelbiama pranešime žiniasklaidai.

Beveik du dešimtmečius rinkoje veikianti tarptautinė siuntų bendrovė neseniai atnaujino ir savo prekių ženklą, už kurio slypi plėtros planai teikiant paslaugas verslui ir privatiems asmenims.

„Įvertinome, kad pirminis įvaizdis nebeatitinka to, kuo tapome, – sako Asta Raudonienė, „Venipak“ marketingo vadovė. – Ieškojome komunikacijos partnerių, kurie suprastų mūsų verslą, galėtų greitai prisitaikyti dinamiškoje aplinkoje ir pasiūlytų ilgalaikę prekės ženklo komunikacijos viziją. Esame tarptautinė įmonė, todėl buvo labai svarbu visas paslaugas gauti iš vienų rankų, neapsiribojant vien tik Lietuva“.

„Auganti elektroninės komercijos ir siuntų pristatymo rinka atvėrė ir sąlyginai naują, vis dar daug potencialo turinčią komunikacijos erdvę. Sieksime stiprinti ne tik paties prekių ženklo reputaciją tarptautiniu mastu, tačiau ir parodyti tokio verslo brandą bei kuriamą pridėtinę vertę visai šalies rinkai, kuriant darbo vietas, suteikiant galimybę augti kitiems verslams“, – sako „Berta&“ komandos lyderė Berta Čaikauskaitė.

Šiuo metu „Berta&“ klientais yra tokios įmonės, kaip „Electrolux“, „Švyturys-Utenos alus“, „JUNG Vilnius“, „Geberit“ „The Body Shop”, „Bolt”, „Audiomedika“, „Summus Capital“ ir kiti.