2022.10.09 11:49
Tarptautinius apdovanojimus skinantis lietuvių dizaineris: tikrai nejaučiu nuostatos, kad esame pigi darbo jėga
M360
FOTO:
Varžytis tarptautiniu mastu su tokiais prekių ženklais kaip „Nike“ ar „Visa“ nėra svajonė. Maža to, įmanoma ne tik dalyvauti, bet ir nugalėti. Sėkmė tampa įrodymu, kad lietuviai geba kurti dizainą ne tik vietos, bet ir globaliai rinkai. Tai pritraukia potencialių klientų iš Vakarų dėmesį. Ir jie į lietuvius žiūri ne per „gerai ir pigiai“ prizmę, bet kaip į aukštos prabos kūrybininkus, galinčius nukonkuruoti Londono ar Niujorko dizaino studijas. „Mūsų darbas padėti prekių ženklams patekti į ateitį, nuspėjant, kokia ji bus. Kurdamas prekės ženklo vizualinį identitetą statai jam pamatus, o tai vėliau padeda sutaupyti daug pinigų komunikacijoje“, – sako dizaino agentūros „Sons & Daughters ID“ kūrybos vadovas Adomas Jazdauskas. Ilgas darbų galiojimo laikas, įvairus klientų spektras ir dinamika jaunus talentus traukia kaip magnetas, todėl, tikėtina, dizaino apdovanojimų kraitis tik pilnės.