„Visiems labai artimas jausmas, kai prieš Kalėdas turime milijoną darbų ir rūpesčių dėl to, ką gaminti, dovanoti ar kaip papuošti namus, tad kiekviena minutė yra tiksliai suplanuota. Kasmet neišvengiame ir mus užklumpančių nesėkmių, kai atrodo, kad viskas slysta iš po kojų. Tačiau galiausiai visus vargus atperka buvimas kartu ir galimybė dalintis šventiniu džiaugsmu su šeima“, – sakė Viktorija Skujienė, „Tele2“ prekinio ženklo vadovė.
„La Familia“ šeimos nariai muzikiniame klipe atlieka specialiai perkurtą, tačiau visiems gerai atpažįstamą, grupės „The Roop“ dainą „Discoteque“. Su šiuo hitu grupė 2021 m. atstovavo Lietuvai „Eurovizijos“ dainų konkurse ir susilaukė ne tik Lietuvos, bet ir užsienio klausytojų simpatijų.
„Discoteque“ sumušė ne vieną lietuvišką klausomumo rekordą, o itin ryškus ir nuotaikingas kūrinio vaizdo klipas „YouTube“ pagerino visus lietuviškų muzikinių vaizdo klipų rekordus. Reklamos kūrėjai atskleidžia, kad net ir perkūrus kai kuriuos dainos žodžius, dalis jų liko tokie patys, nes puikiai tiko pagrindinei minčiai ir žinutei perduoti.
Reklaminio klipo veiksmas prasideda nuo „La Familia“ šeimos narių pasiruošimo Kalėdoms: Tonis ir Merė Džein bando suspėti pagaminti pusšimtį patiekalų šventiniam stalui, tačiau orkaitėje pamiršta antis jau svyla, Benas ir Glenas tarpduryje įstringa su didžiule kalėdine egle, o Frau Gerdos paskutinis kantrybės lašas išsenka, kai rinkdama dovanas, pasimeta milžiniškoje žmonių minioje.
Dėl nesibaigiančių rūpesčių ir nesėkmių reklamos herojai jaučiasi praradę viltį bei gerą nuotaiką. Tačiau viską atperka Kalėdų rytas, kai „La Familia“ susirenka pabūti kartu ir pasidžiaugti dovanomis bei šventiškomis emocijomis.
Praėjusių metų reklaminis klipas pasakojo apie tai, kad būdamas vienas geriausiai įvertini, kiek daug reiškia šeima, artimieji ir draugai, o šiemet kampanija skirta bendrystei ir buvimui drauge. „Discoteque“ miuziklas siunčia svarbią žinutę, kad ir kalėdinio įkarščio epicentre svarbu nepamiršti atsipalaiduoti bei mėgautis šventine nuotaika.
„La Familia“ šeimos narius vaidinantys aktoriai nėra profesionalūs muzikantai ir šokėjai, tačiau gautas rezultatas pranoko visus lūkesčius – kiekvienas iš jų pasirodė lyg tikra miuziklo žvaigždė. Aktoriai ne tik nepriekaištingai atliko dainą be jokio užkadrinio balso, bet ir profesionaliai perteikė kuriamus personažus.
Kadangi „Discoteque“ daina turi savo specialų šokį, jį reklamai pritaikė ir aktoriams įvaldyti padėjo grupės „The Roop“ sceniniais pasirodymais besirūpinantis choreografas Marijanas Staniulėnas. Jis aktoriams padėjo ne tik išmokti reikiamus judesius, bet ir įsijausti į kūrinio skleidžiamą nuotaiką.
Šventinės „Tele2“ reklamos idėjos autoriai – „Ogilvy Vilnius“, gamyba rūpinosi: „Idée fixe“ ir garso įrašų studija „Papa goose“.
Praėjusių metų „Tele2“ kalėdinė kampanija „Vienas namuose“ „Password“ konkurse laimėjo efektyviausios didelio biudžeto įvaizdinės kampanijos kategorijoje.