Įprastai angliškai kalbantys reklamų herojai pirmą kartą uždainavo lietuviškai ir kartu su S. Prūsaičiu atliko savitą tradicinės „Džiaugsmingų šv. Kalėdų“ dainos versiją, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Visiems žinomas eilutės šiek tiek pakeitėme ir suasmeninome – jomis išsakėme palinkėjimus savo klientams. Beje, tokia interpretacija nepalengvino aktoriams tekusio iššūkio: kol jie išmoko tarti šį lietuvišką tekstą, turėjo įdėti tikrai daug pastangų, kurios ne kartą juokino kūrybinę komandą“, – sakė „Tele2“ rinkodaros direktorius Mindaugas Savickas.
Anot jo, nors pirmiausiai išsiųstas išskirtinai klientams, švenčių dienomis šis sveikinimas pasieks dar daugiau žmonių, nes bus rodomas ir televizijos ekranuose.
Šis muzikinis vaizdo įrašas yra trečioji ir jau paskutinė „Tele2“ kalėdinės reklaminės kampanijos, pradėtos dar lapkritį, dalis. Kiekvienoje jų rodomi „La Familia“ herojų nuotykiai Lietuvoje – tokiu būdu, anot operatoriaus, buvo norėta atskleisti mūsų tradicijų unikalumą svetimšalių akimis.
Pirmasis klipas, kuriame Santariškių mikrorajonas buvo pristatytas kaip naujoji Santos (liet. Kalėdų senelio) gyvenvietė, netrukus sulaukė ir Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ dėmesio. Agentūra klipą įtraukė į oficialią miesto komunikaciją, todėl šiemet Kalėdas Vilniuje sutikti užsieniečius kviečia ir komercinė „Tele2“ reklama.
Vėliau reklamoje rodomą šventišką Santariškių ženklą telekomunikacijų bendrovė padovanojo mikrorajono bendruomenei – jį dabar galima išvysti šalia rajono kalėdinės eglutės.
Tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ duomenimis pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai įsiminusios ir patikusios reklamos titulas priklauso būtent „La Familia“ reklamai – tiksliau, jos serijai, kurioje atsiranda naujo darbuotojo prancūzo linija.
Tuo tarpu, tos pačios bendrovės duomenimis, praėjusiais metais iš 10 labiausiai įsiminusių reklamų net 6 priklausė „Tele2“ prekių ženklui, o pirmoji vieta – taip pat atiteko „La Familia“ serijai.