Mobilus internetas tapo nuo mūsų neatskiriama kasdienybės, laisvalaikio ir pramogų dalimi. Klipe norėjome ne tik parodyti laisvę naršyti bet kurioje Lietuvos vietoje, bet ir pasididžiuoti – kiek daug nuostabių vietų ir žmonių telpa mūsų šalyje“, – pasakoja Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo
vadovė.

Pranešime pabrėžiama, kad pagal Ryšių reguliavimo tarnybos paskelbtą judriojo ryšio tinklų tikėtinų aprėpties zonų žemėlapį „Tele2“ pirmauja vidutinio rėžio aprėptyje, o kituose rėžiuose nenusileidžia kitiems judriojo ryšio tiekėjams.

Operatoriaus reklama esą išsiskiria savo idėjos ir išpildymo autentiškumu. Filmavimo metu komanda apvažiavo apie 4500 km aplink visą Lietuvą ir aplankė įvairius miestus bei kaimelius – nuo Vilniaus iki Veiviržėnų, nuo Kauno iki Pakubėtiškių.

Būtent dokumentikos žanras esą leido parodyti Lietuvos grožį ir perteikti džiaugsmą bei pasididžiavimą savo gimtine ir žmonėmis. Nors didelis tempas ir nestandartinis žanras reikalavo iš komandos didžiulio pasitikėjimo, laisvė kūrybinei grupei leido įgyvendinti šį projektą.

Per savaitę trukusį filmavimą visoje Lietuvoje sutikti žmonės komandą stebino savo nuoširdumu ir svetingumu, o reklamos herojai pasižymėjo drąsa. Joje nusifilmavo ir Lietuvos sunkaus roko grupės „Laikas“ muzikantai, be to, vieno seniausių ir originaliausių lietuvių liaudies žaidimų „Ritinio“ (arba „Ripkos“) žaidėjai.

Reklamos garso takeliui naudojama M. K. Čiurlionio simfoninė poema „Jūra“. Bene iškiliausio Lietuvos kompozitoriaus kūrinys yra atliekamas Lietuvos valstybinio simfoninio orkestro, diriguojamo Gintaro Rinkevičiaus. Kūrinio pavadinimas „Jūra“ esą puikiai atspindi pagrindinę reklamos žinutę – „Laisvo interneto“ paslaugos plotį.

Siekta, kad klipe girdimas aktoriaus Algimanto Butvilo savitas ir šiltas balso tembras pasakojimui suteiktų nuoširdumo ir optimizmo.