Balandžio 2 dieną pasirodė naujausias „Teledueto“ kūrinys, kuriame grupė išbandė dar vieną muzikos stilių – nuskambėjo Lietuvoje išpopuliarėjusio „trap“ žanro daina. Pagrindiniu reklamos akcentu tapo personažų įvairovė – naujausiomis technologijomis domisi įvairaus amžiaus, pomėgių žmonės.
„Teledueto“ klipuose norime atspindėti įvairius žmones, ne tik įprastus „reklaminius“. Visi esame skirtingi, įdomūs ir, nepriklausomai nuo mūsų skirtumų, domimės technologinėmis aktualijomis. Su kiekviena reklama pristatoma ne tik vis nauja dueto daina, bet ir vertės klientui. Šįkart grupė apdainuoja tai, kad kokybiško ir nebrangaus „Tele2“ 5G namų interneto sočiai pakanka visiems kasdieniams lūkesčiams – tiek darbui, tiek pramogoms – visai šeimai“, – sako Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Naujojoje reklamoje pagrindinis veiksmas vyksta namuose pas senelius, kuriuos aplanko anūkai – čia iš televizijos ekrano „ištrūkę“ „Teledueto“ personažai šokti pakviečia visus šeimos narius. Klipe vaidmenį atliko ir dar vienas netikėtas aktorius – specialiai tam apmokytas šuniukas.
„Teledueto“ kūriniai labai įsimintini, nuotaikingi ir keliantys šypsenas. Kiekviena daina atspindi vis kitą muzikinį stilių, muzika kuriama profesionaliai, įsigilinant į kiekvieną žanrą. Kūrinius atlieka patys „Teledueto“ nariai“, o visuose kūrybos etapuose svarbiausia – kokybė“, – užsimena A. Žilinskaitė.
Praėjusią savaitę pasirodžiusiame pirmajame antrojo kūrybos etapo kūrinyje duetas atliko sparčiai populiarėjančio „hyper-pop“ stiliaus dainą, kurią sukūrė kartu su atlikėja dj nevykele. Reklamos kūrybinė komanda atskleidžia, kad „Teleduetas“ iš televizijos ekranų pasitraukti neketina – nudžiugins naujomis dainomis ir partnerystėmis su žinomais šalies muzikos pasaulio veidais.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Simas Lindešis.