Kovo 25 dieną pasirodė naujausias „Teledueto“ kūrinys, kuriame grupė sujungė jėgas su Lietuvoje klausytojų širdis užkariavusia atlikėja dj nevykele. Drauge jie atliko sparčiai populiarėjančio muzikos stiliaus „hyper-pop“ kūrinį. Visą girdimą garso takelį sukūrė pati dj nevykele.

„Teleduetas“ kiekvienoje reklamoje išbando naują muzikos stilių. Šįkart klipe skamba „hyper-pop“ žanro daina, sukurta kartu su viena ryškiausių šio stiliaus atlikėjų Lietuvoje. „Tele2“ reklamas pamato skirtingo amžiaus, pomėgių žmonės. Su kiekviena daina norime pasiūlyti kažką naujo vis kitai auditorijai, o dj nevykeles kūryba paveikiausia jaunimui“, – sako Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.

Atlikėja dj nevykele Lietuvos muzikos padangę sudrebino hitu „Aerobika“, kuris muzikos platformoje „Spotify“ jau buvo perklausytas daugiau nei 5 mln. kartų. Pernai ji pelnė M.A.M.A apdovanojimą „Metų proveržio“ kategorijoje, o visai neseniai pristatė ir debiutinį albumą „Ožka“.

Dainą lydinčiame reklaminiame klipe šįkart „Teleduetas“ kartu su dj nevykele vėl apdainuoja „Tele2“ 5G namų interneto greitį.

„Visoje Lietuvoje toliau sparčiai diegiame 5G tinklą. Užtikriname, kad klientams naujosios kartos internetas būtų ne tik kokybiškas, bet ir pigus, jo užtektų visiems poreikiams. Tai ir atsispindi naujojoje reklamoje – klientams suteikiame galimybę gauti tokias paslaugas, kokių reikia ir tada, kada reikia“, – užsimena A. Žilinskaitė.

Grupė „Teleduetas“ yra „Tele2“ 5G interneto paslaugos prekių ženklo atnaujinimo kampanijos ašis. Pirmosios trys reklamos su „Teledueto“ herojais pasirodė praėjusių metų rudenį. Grupė tąkart išbandė „electro rock“, „modern country“ ir „boyband“ muzikinius žanrus.

„Sėkminga prekių ženklo atnaujinimą rodo ir rinkos tyrimai. Jų duomenimis, daugiau nei 70 proc. žmonių, mačiusių „Teledueto“ kampaniją, teisingai įvardija, kurio prekės ženklo reklama tai yra. Be to, pusė respondentų mano, kad personažai yra labai tinkami „Tele2“ prekės ženklui. Žiūrovams buvo aiškios ir reklaminių klipų žinutės – jas teisingai įvardijo per 60 proc. apklaustųjų“, – sako A. Žilinskaitė.

Reklamos kūrybinė komanda atskleidžia, kad „Teleduetas“ iš televizijos ekranų pasitraukti neketina – nudžiugins naujomis dainomis ir partnerystėmis su žinomais šalies muzikos pasaulio veidais.

Reklamos idėjos autoriai – agentūra „NEW!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Simas Lindešis.